Wel heel erg ja, mijn god.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:46 schreef venomsnake het volgende:
Heracles Almere![]()
Dat ze het na een dag nog niet doorhebben is helemaal ongelooflijk.
Spits probeert het nog in elk geval. In AD Sportwereld wordt er met geen woord gerept over de wedstrijdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
Bij de Spits! weet men niet hoeveel het gisteren geworden is:
[ afbeelding ]
quote:Steppe zag de transfer stranden op de weigering van Germinal Beerschot het Friese bod van naar verluidt anderhalf miljoen euro te accepteren. Bij SC Heerenveen kon de negentienjarige jeugdninternational voor vier jaar tekenen.
Tikfoutje, dus?quote:
wie weet maar ik meen me te herinneren dat Aissati ook al op de site van FC Utrecht stondquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:21 schreef Dylan Dog het volgende:
Geen blunder, wel leuk:
[ afbeelding ]
Van vandaag. Ik denk dat Robinho wel naar Chelsea vertrekt
http://www.sportweek.nl/v(...)per_direct_ontbondenquote:Kenneth Perez (foto) is officieel vogelvrij. Donderdag werd het contract van de aanvallende middenvelder bij Ajax per direct ontbonden. De ontbinding van het contract volgt op een conflict tussen speler en club na het terugzetten van de Deen naar het beloftenteam van de Amsterdammers. Hoofdcoach Marco van Basten was verantwoordelijk voor deze maatregel.
jeugdinternational is niet correct gespeld en die zin waarin wordt gezegd dat het bod wordt geweigerd loopt ook niet echt lekker.quote:
Blunder van jewelste dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
jeugdinternational is niet correct gespeld en die zin waarin wordt gezegd dat het bod wordt geweigerd loopt ook niet echt lekker.
quote:Riera rijst af naar Liverpool
quote:
Vi.nlquote:VVV-Venlo-FC Zwolle 1-1
FC Zwolle kwam al snel op voorsprong via Hans van der Haar, die in de zevende minuut doelman Kevin Begois versloeg. VVV joeg minutenlang op de gelijkmaker, die lang uitbleef, maar uiteindelijk in de 67ste minuut op het scorebord verscheen. Invaller Soufiane Dada zette voor en Samir El Gaaouri werkte de bal in het doel voor de verdiende gelijkmaker.
Nu niet meer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:14 schreef Bjoro het volgende:
die van Almere blijft leuk !
staat het er nog op trouwens ?
De hand van Van Geel is dus al zichtbaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:54 schreef koningdavid het volgende:
De NOS was ook lekker bezig.
Bij Roda JC stond Demouge in spits en Boutahar, Kargbo en Azkun op het middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |