OMFGquote:Op woensdag 12 november 2008 22:07 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]SUKKELTJES
http://www.vitesse.nl/nieuws_spec.asp?id=1585
Arno heeft nog 'ns een stel waakhonden op me afgestuurd omdat ik in zijn tuin liep "Je mag best spelen, maar niet op mijn terrein"quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:39 schreef Chiappucci het volgende:
Egbers was weer erg op dreef zondag met ook nog 'Arno Hofstede' ipv Bernard en NEC staat nu op gelijke hoogte met NEC (ipv PSV)
Beetje jammer inderdaad. Bernard, oud Heraclied nota bene, viel me tegen van Tom.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:39 schreef Chiappucci het volgende:
Egbers was weer erg op dreef zondag met ook nog 'Arno Hofstede' ipv Bernard en NEC staat nu op gelijke hoogte met NEC (ipv PSV)
gelukkig hebben we de 'foto's' nogquote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef -J-D- het volgende:
De url verwijst nu weer naar de homepage.
Over een paar minuten zal er wel een ander bericht staan.
Jaja....quote:WEBSITE BIJGEWERKT DOOR ONBEKENDE(N) 13-11-2008
De website van Vitesse is woensdagavond tot grote verrassing van de redactie 'aangepast' door onbekenden. Terwijl Vitesse in Lienden door de ploeg van trainer Hans Kraay jr. werd uitgeschakeld, verscheen op deze site het bericht dat de Arnhemmers juist wel de laatste 16 bereikt hadden.
Het bericht kon, door de aanwezigheid van de webredactie in Lienden, niet tijdig genoeg worden verwijderd....
Een blunder is het niet echt, maar het lijkt nu alsof Grondona zou hebben gemeend dat Ruggieri's gezicht hem niet aanstaat. Maar wat mist in het bericht, was dat het op een sarcastische manier gezegd werd.quote:Maradona dreigt met vertrek na conflict over assistent [VI.NL]
13/11/2008 09:31
Diego Armando Maradona heeft gedreigd met zijn vertrek als bondscoach van Argentinië als hij niet de assistent kan aanstellen die hij wenst. Voorzitter Julio Grondona van de Argentijnse voetbalbond (AFA) is namelijk tegen de benoeming van Oscar Ruggeri als rechterhand van Maradona.
'Zijn gezicht staat me niet aan', gaf Grondona woensdag als reden tegen journalisten dat hij Ruggeri niet accepteert bij de bond. De preses heeft Sergio Batista en José Luis Brown naar voren geschoven, maar die zijn weer door Maradona afgewezen.
Technisch directeur Carlos Bilardo probeert de zaak te sussen. Volgens hem blijft Maradona gewoon aan en zit hij volgende week woensdag voor het eerst als bondscoach op de bank tijdens de oefenwedstrijd tegen Schotland in Glasgow.
Volgens mij is hij ook helemaal niet op de hoogte van het wel en wee van Heracles.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad. Bernard, oud Heraclied nota bene, viel me tegen van Tom.
quote:
Zoiets zei hij wel ja, maar corrigieerde het meteen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef kevin6188 het volgende:
Ik weet niet helemaal zeker of ik het gisteravond in het Sportjournaal goed heb gehoord, maar volgens mij zei Jeroen Grueter ongeveer het volgende bij de eerste goal van Nederland tegen Zweden:
,,Robin van Persie vindt met een indraaiende voorzet het hoofd van Wesley Sneijder."
Veelgemaakte fout, maar door 'n journalist?quote:De NOS meldt dat Real Madrid een bedrag van 20 miljoen euro betaald voor Huntelaar ...
http://www.nu.nl/news/186(...)_Real_Madrid%27.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |