Rappen is toch fast talking?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:16 schreef Parvus het volgende:
"I'm the truth, why would I lie?"![]()
nuff said
Freestylen is al lang geen maatstaaf meer, maar Jay-Z heeft hij al eens geowned:quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:10 schreef Xith het volgende:
Ook in freestyling zou een jay-z er zo bovenuit komen imo
Als de snelheid van raps gelijk stond aan kwaliteit was Twista de beste rapper ooit, maar dat vindt ook niemand.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:13 schreef Xith het volgende:
[..]
Rappen is toch fast talking?Man, bij een vergadering praat ik nog meer woorden per seconden
![]()
Nee maar het is toch zeker niet iets zoals 'dying'?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:14 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Als de snelheid van raps gelijk stond aan kwaliteit was Twista de beste rapper ooit, maar dat vindt ook niemand.
Carter IIquote:Op woensdag 3 september 2008 00:37 schreef TwistFireeh het volgende:
Persoonlijk vind ik The Carter II zijn beste CD, had hem gelijk gekocht toen hij hier in de winkels lag.
Dat was de periode voordat hij nog niet zo commercieel was zoals die nu is. Hustler Musik &Shooter kapot gespeeld. Maar hij is wel overrated geef ik toe, ookal ben ik fanDamnn Lollipop Commerciele bende
Hahaha Yeahhh!! Er was iets aan die track dat ik nog niet ergens anders heb gehoord. Vind het vet om te luisteren hoe het tempo van het nummer toeneemt naarmate je verder luistert. Let maar opquote:Op woensdag 3 september 2008 00:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Carter II![]()
shooter is zeker een toptrack!
En wie is er voor de bourgeoisie?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:31 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Weezy F is het epitoom van het proletariaat. Voor de arbeiders: Little Wayne is de koning der paupers.
Boss Ross natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:32 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
En wie is er voor de bourgeoisie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |