Wacht maar tot jullie zelf zwanger zijn, dan begrijp je hem welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:58 schreef postmortum het volgende:
Ben ik nu volgens mijn juichende collega en de rest van de afdeling een gevoelloze klootzak
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:02 schreef cheqy het volgende:
Je hebt gelijk.
Zij is zwanger en ze zijn in verwachting.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:02 schreef Deliah het volgende:
Eens met de klacht.
Jammer dat je het niet begrijpt..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:59 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Eén van de domste uitdrukkingen in de Nederlandse taal. Net alsof de man dan de armpjes en beentjes draagt in zijn buik.
tactischquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:09 schreef Rikketik het volgende:
Je brengt het niet heel tactisch. Toch moet meneer de zwangere collega zich niet zo aanstellen.
dat wilde ik eerst ook nog zeggen , maar ik was bang dat die dan begon te huilen , zwangere mensen zijn emotioneel nogal instabielquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:10 schreef tuxepux het volgende:
Eens. Hij weet niet eens zeker of het kind van hem is!
Oja, hormonen enzoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:11 schreef postmortum het volgende:
dat wilde ik eerst ook nog zeggen , maar ik was bang dat die dan begon te huilen , zwangere mensen zijn emotioneel nogal instabiel
Haha daar zeg je watquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:10 schreef tuxepux het volgende:
Eens. Hij weet niet eens zeker of het kind van hem is!
Ongevoelige klootzak.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
tactisch![]()
daar doe ik niet aan
je bent de enige (hetero) man op het werk??quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:58 schreef postmortum het volgende:
Komt vanmiddag een mannelijke collega juichend naar me toegelopen , schreeuwt die : we zijn zwanger !
Waarop ik antwoorde: correctie : je vriendin is zwanger, jij niet.
Ben ik nu volgens mijn juichende collega en de rest van de afdeling een gevoelloze klootzak
dat zou echt koning wezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat wilde ik eerst ook nog zeggen , maar ik was bang dat die dan begon te huilen , zwangere mensen zijn emotioneel nogal instabiel
Houden zoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
tactisch![]()
daar doe ik niet aan
Het schijnt dat 20% van de mannen een kind opvoed waarvan ie niet weet dat het van hem is. Toen de vriendin van mijn collega zwanger was vertelde ik dat aan hem, ik geloof dat ie mij sindsdien niet meer zo mag.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
In ieder geval in verwachting. Een paar dingen die je kunt verwachten:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:16 schreef Megumi het volgende:
Jij zal harder moeten werken TS. In dat opzicht ben jij dus ook een beetje zwanger.
Natuurlijk word er dat mee bedoeld, maar dan blijft het nog steeds een rare uitspraak.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:08 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet begrijpt..
Als dat wordt gezegd wordt er gedeeltelijk bedoelt, dat de vader ook nog "in the picture" is. (Er is dus sprake van een zwangerschap in een stabiele relatie)
In dit geval is het ook wel logisch dat zijn vriendin wordt bedoelt.
Pics van zijn vriendin?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:58 schreef postmortum het volgende:
Waarop ik antwoorde: correctie : je vriendin is zwanger, jij niet.
Ik weet niet waar je het over hebt, ik wil gewoon pics van zijn vriendin.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:22 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Natuurlijk word er dat mee bedoeld, maar dan blijft het nog steeds een rare uitspraak.
(Bijna) hetzelfde als:
''Wij zijn verkouden''
Als dan alleen de vrouw verkouden is, maar wel ín een stabiele relatie.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
Is jouw fetisj minderjarige rokende jongetjes?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:29 schreef LXIV het volgende:
Zeer terechte klacht. Zijn meestal dezelfde typetjes die met een onnozele smoel 's ochtends bij de koffie verkondigen dat ze "pikstraf" hebben.
Supersofte nerdjes die het verdienen om gepest te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |