Gister knalde ik de TV aan en meteen op NED2 zag ik een vent met een lange baard en een mutsje op. omdat ik dit zo leuk uit vond zien besloot ik maar even te kijken, het ging over het volgende:
Meneer wou een baan bij de gemeente aan het loket. De gemeente weigerde dit omdat meneer geen hand wou geven aan vrouwen. volgens de gemeente moet dit uiteraard wel aan het loket dus de gemeente bood meneer een andere baan aan binnen het bedrijf. maar meneer was eigenwijs en wou percé aan de balie zitten en pennen kauwen. dus hij ging het aanvechten en schaakelde de hulp in van de "commisie van gelijke behandeling" (een bedrijf wat rondkomt van deze onozele klachten en daar subsidie voor krijgt) zij stapte dus voor meneer na de rechter (belasting geld vn ons ff weggooie) en toen kwam het erop neer dat als MENEER OOK MANNEN GEEN HAND ZOU GEVEN, ALLES OPGELOST ZOU ZIJN WANT DAN MAAKTE HIJ GEEN ONDERSCHEID
[s]WTF!?
In wat voor debiel land wonen wij!? waar houd het op!? waarom passen wij ons altijd aan uitzonderinge aan!?
dus mijn belasting gaat op aan:
-aan advocaat
-commisie gelijke behandeling
-nu een uitkering voor die gast
-bijna aan het loon van die vent
-aan de zendtijd van NED2 hierover
ik zeg, alleen niet betalen deze maand....
grt Leroy!
tis een kwestie van gedult, rustig wachten op den dag, dat heel Holland Limburgs lult.