abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61162065
Hoi,

Gisteren zat ik vol interesse te kijken naar bovenstaand programma, toen ineens Mohammed Faizel Ali Enait aan het woord kwam in een discussie met Rita Verdonk.

Wat een irritante walgelijke man zeg . En maar strooien met ''dure'' woorden waarvan hij volgens mij niet eens de betekenis weet.

Voorbeeld: bipolaire conceptualisaties
pi_61162115
Ja wat een gast bipolaire conceptualisaties
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_61162181
Toen die gast "boeren gat" gebruikte ben ik af gehaakt.

Maffe schape-neuker die zelf uit een grot komt
pi_61162198
Dat 'ie het uit z'n strot kan krijgen .
pi_61162230
Ik ben fan van die man, dit moet wel een acteur zijn

Verdonk was trouwens wel verschrikkelijk amateuristisch bezig. Een tegenstander in een debat continu uitlachen en met flauwe grapjes van repliek dienen werkt misschien goed op het gevoel van een aantal moslimhaters, maar het was eigenlijk te kinderachtig voor woorden. Inhoudelijk was het drie keer niks.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:45:27 #6
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_61162287
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:43 schreef BertMaalderink het volgende:

Verdonk was trouwens wel verschrikkelijk amateuristisch bezig. Een tegenstander in een debat continu uitlachen en met flauwe grapjes van repliek dienen werkt misschien goed op het gevoel van een aantal moslimhaters, maar het was eigenlijk te kinderachtig voor woorden. Inhoudelijk was het drie keer niks.
hoe moet je dan in godsnaam reageren op zo'n achterlijke geitenneuker? Ik had ook in een deuk gelegen.
pi_61162316
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat 'ie het uit z'n strot kan krijgen .
Haha, hij had het er zelf moeilijk genoeg mee volgens mij. Articulatie is in ieder geval niet zijn sterkste punt. Beetje interessant lopen doen met dure woorden om ze vervolgens niet over je strot uitgesproken te krijgen..
pi_61162351
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:43 schreef BertMaalderink het volgende:

Nee, die vent serieus nemen getuigt van volwassenheid, wil je zeggen?
'The first casualty of war is innocence'
pi_61162372
10 kudos voor diegene die mij kan uitleggen wat ''bipolaire conceptualisaties'' betekent?
pi_61162395
Zet zijn volk zo weer mooi voor schut.

Wat een baardaap

+1 rita (geenstijlstyle)
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61162396
Mensen die wat in Verdonk zien
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_61162402
die moslimbaaqrd vind mekkeren nou eenmaal prettig
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_61162407
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:35 schreef NoelGallagher het volgende:
bipolaire conceptualisaties
WTF
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_61162418
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:49 schreef afcajos het volgende:
Zet zijn volk zo weer mooi voor schut.

Wat een baardaap

+1 rita (geenstijlstyle)
Hee jos, m'n klas lacht nu om je in het 14-jarige meiden topic met je opa's adviezen
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_61162438
iesh bipolaire conceptualisatie, iesh goed!
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:53:41 #16
3185 Adelante
To let it go now
pi_61162474
Vrij hypocriet die man: behandeld vrouwen volgens zijn geloof anders dan mannen, wordt ie afgewezen voor een baan, stapt ie naar de commissie gelijke behandeling
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:55:34 #17
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_61162526
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:53 schreef Adelante het volgende:
Vrij hypocriet die man: behandeld vrouwen volgens zijn geloof anders dan mannen, wordt ie afgewezen voor een baan, stapt ie naar de commissie gelijke behandeling
pi_61162647
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:45 schreef Armageddon het volgende:

hoe moet je dan in godsnaam reageren op zo'n achterlijke geitenneuker? Ik had ook in een deuk gelegen.
Ja, en jij bent politicus?
pi_61162711
''TON: niet links of rechts, maar recht in de zee in een ton.''

Geniaal.
pi_61162775
heb het ook gezien. was inderdaad een rare snuiter die wel zijn best deed erg intelligent over te komen. Begreep eigelijk niet zo goed dat Verdonk met hem in discussie bleef. Zijn verhalen maakten hem al belachelijk genoeg.
it's better to burn out than to fade away...
pi_61162836
Verdonk kwam niet verder dan:

- In Nederland geef je elkaar een hand (x1000)

- Enait mocht zijn gebruiken niet opdringen aan Nederland (sloeg als een tang op een varken, want Enait voert die rechtszaak voor zijn eigen recht om geen handen te hoeven schudden en legt het verder niemand anders op. Het is eerder andersom)

- De Nederlandse gewoonten moeten in het wetboek worden opgenomen (hoe verzin je het? )

Ik vond de opmerking "Het is niet aan u te merken dat u sociologe bent" dan ook wel een hele goeie.

Verder staat die man gewoon garant voor 20 minuten hoogstaande komedie, dus ik mag hem wel
pi_61162846
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:01 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ja, en jij bent politicus?
Doet dat er wat toe dan?

Iedereen in die zaal moest ook gewoon lachen, inclusief Knevel en van den Brink: ten eerste hoe die kerel er uit zag (leek wel of ie een moderne aardappelzak om had), ten tweede hoe hij de discussie inging (sowieso al een belachlijk iets om voor te strijden > het is verdomme 2008, geef elkaar gewoon een hand)!

En dan als klap op de vuurpijl hoe hij probeerde die dure woorden uit zijn strot te drukken.. hij had geluk dat ie niet met consumptie sprak, anders had verdonk een mooie douchebeurt tegemoet kunnen zien!

Verdonk handelde gister op de juiste manier wat mij betreft, lekker cynisch en strijdend voor de Nederlandse waarden en normen
pi_61162868
Verdonk wil het toch verplicht stellen om een hand te geven als Hollands gebruik?
pi_61162883
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 11:53 schreef Adelante het volgende:
Mheheh, irritant mannetje was het. Die oma met wie hij in discussie was ook trouwens.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_61162886
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 12:10 schreef TI_2008 het volgende:
strijdend voor de Nederlandse waarden en normen
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')