hoe moet je dan in godsnaam reageren op zo'n achterlijke geitenneuker? Ik had ook in een deuk gelegen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:43 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik ben fan van die man, dit moet wel een acteur zijn![]()
Verdonk was trouwens wel verschrikkelijk amateuristisch bezig. Een tegenstander in een debat continu uitlachen en met flauwe grapjes van repliek dienen werkt misschien goed op het gevoel van een aantal moslimhaters, maar het was eigenlijk te kinderachtig voor woorden. Inhoudelijk was het drie keer niks.
Haha, hij had het er zelf moeilijk genoeg mee volgens mij. Articulatie is in ieder geval niet zijn sterkste punt. Beetje interessant lopen doen met dure woorden om ze vervolgens niet over je strot uitgesproken te krijgen..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat 'ie het uit z'n strot kan krijgen.
Nee, die vent serieus nemen getuigt van volwassenheid, wil je zeggen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:43 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik ben fan van die man, dit moet wel een acteur zijn![]()
Verdonk was trouwens wel verschrikkelijk amateuristisch bezig. Een tegenstander in een debat continu uitlachen en met flauwe grapjes van repliek dienen werkt misschien goed op het gevoel van een aantal moslimhaters, maar het was eigenlijk te kinderachtig voor woorden. Inhoudelijk was het drie keer niks.
WTFquote:
Hee jos, m'n klas lacht nu om je in het 14-jarige meiden topic met je opa's adviezenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:49 schreef afcajos het volgende:
Zet zijn volk zo weer mooi voor schut.
Wat een baardaap![]()
+1 rita (geenstijlstyle)
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:53 schreef Adelante het volgende:
Vrij hypocriet die man: behandeld vrouwen volgens zijn geloof anders dan mannen, wordt ie afgewezen voor een baan, stapt ie naar de commissie gelijke behandeling
Ja, en jij bent politicus?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:45 schreef Armageddon het volgende:
hoe moet je dan in godsnaam reageren op zo'n achterlijke geitenneuker? Ik had ook in een deuk gelegen.
Doet dat er wat toe dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:01 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ja, en jij bent politicus?
Mheheh, irritant mannetje was het. Die oma met wie hij in discussie was ook trouwens.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:53 schreef Adelante het volgende:
Vrij hypocriet die man: behandeld vrouwen volgens zijn geloof anders dan mannen, wordt ie afgewezen voor een baan, stapt ie naar de commissie gelijke behandeling
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:10 schreef TI_2008 het volgende:
strijdend voor de Nederlandse waarden en normen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |