Oh! Daar wil ik altijd nog eens een officiele versie van proeven, ken alleen de versie die ik zelf ooit eens gemaakt heb, en die vond ik viesquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:46 schreef Troel het volgende:
Bij de bruiloft waar wij gisteren waren hadden ze banoffeepie
Dat zou ik ook wel willen! Heb wel eens een versie gemaakt waarbij je na de eerste hap je kaken het eerste uur niet meer van elkaar kreegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh! Daar wil ik altijd nog eens een officiele versie van proeven, ken alleen de versie die ik zelf ooit eens gemaakt heb, en die vond ik viesMijn ouders niet, die hebben 'm helemaal opgegeten.
Ik zal het topic, mét recept, eens zoeken.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:47 schreef bixister het volgende:
ik vind die achmedthedeadterrorist helemaal niet zo grappig als de rest van de wereld. m'n broer liet 'm ons ooit eens zien met een veelbetekenend "nou moeten jullie toch es opletten, dit is ECHT ENORM GRAPPIG!' wel, 't hele optreden verplicht afgezien (letterlijk & figuurlijk) maar ik vond er echt niks aan.
![]()
Het eten zelf was wel heel goed hoor, alleen de toetjes niet zo.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:59 schreef Saffier het volgende:
BE wat jammer dat het eten en de taart niet helemaal geweldig waren, was de rest van de dag wel leuk en mooi enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |