ik heb er volgens mij ook nog eentje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Had ik dat vanmiddag geweten!
Morgen nog maar eens heen dan!
Sorry...Maar ze vindt het een beetje "eng" en weet niet of ze het met de trein mee krijgt ( ze is dan ook al 70+ )quote:
En dat snap ik dus echt niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:26 schreef Saffier het volgende:
ik heb een vriendin die haar halve familie al is verloren aan allerlei soorten kankers, zij durft écht niet te gaan uit angst voor slecht bericht en ik krijg haar maar niet zover om wél langs te gaan helaas
Ja...jammer dat het vies was zeg...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:00 schreef Brighteyes het volgende:2 stukjes bruidstaart Rocka, toe maar! Dan was dat rennen wel nodig ook!
Bij de bruiloft die ik afgelopen weekend had vond ik de taart niet lekker.![]()
Da's ook goed voor de lijn.
Bij de Kruidvat hebben ze schepsnoep en de roze, rode en gelen smaken naar zeepsop en toch is het de moeite waard de andere kleurtjes uit te zoeken en de rest van de zak weg te mikken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Ik meestal ook, er zat marsepein of fondant over, maar het was gewoon niet lekker. Vulling heel raar zoet enzo.
En ik vond de toetjes ook al niet lekker!
En nee... het is niet dat ik niet meer van zoet hou, ik heb me de afgelopen week suf-gesnoept.![]()
PMS!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |