Het was van het VU, niet van het kruidvat of zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:25 schreef Belana het volgende:
ik ben wel "altijd" gegaan voor zover je daarvan kunt spreken en hop het was gewoon zo vorig jaar. pap3b is goed te behandelen maar je moet er toch niet aan denken dat het pap4 of erger wordt.
Echt, te veel mensen gaan niet naar die onderzoeken terwijl het niets voorstelt. Ja, je ligt met je benen wijd voor iemand die je niet kent, nou en? doe je tijdens je bevalling ook.
weet je zeker dat zo'n zelftest wel goed was mous?
Hier WOG én HOG en ook nog verkouden aan het wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh gelukkig.![]()
Zal mijn boodschappen even verder opruimen. Ik heb duidelijk last van HOG vandaag.
Het liefst wel maar dat laat ons budget niet toe. We gaan woensdag kijken naareen huis in IJmuiden. ZIet er leuk uit op de foto's,er moet duidelijk wat aan gebeuren maar daar isde prijs ook wel naar.Én er is een garage én een parkje voor de deur.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:04 schreef PM-girl het volgende:
Spannend Jelief! Blijven jullie wel in dezelfde plaats wonen?
onder de koude kraan houden of deppen met azijn al geprobeerd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:40 schreef chacama het volgende:
Veel plezier Jelief. Lijkt me zoooo gaaf een eigen huisje...
Hier weet ik weer waarom ik niet geschikt ben voor de tuincentrumbranche.... gisteren een grote partij planten binnen gekregen en die moeten nu allemaal een plekje krijgen.... geen probleem zou je denken... nee op zich niet, maar door het contact zijn met al die verschillende planten, zit ik nu dus mooi weer helemaal onder de uitslag...en het jeukt.... en het mooie gezegde van als het jeukt moet krauwen en als het pijn gaat doen moet je ophouwen begint aardig van kracht te worden....
Doen, want het is leuuuuuuuk!!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hier WOG én HOG en ook nog verkouden aan het worden![]()
En Phluphke: de matten zijn er!!!Moet ze alleen nog ophalen
Als Mike-air net zo creatief en/of handig is als jij dan maken jullie vast iets moois van zo'n huis!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:20 schreef Jelief het volgende:
[..]
Het liefst wel maar dat laat ons budget niet toe. We gaan woensdag kijken naareen huis in IJmuiden. ZIet er leuk uit op de foto's,er moet duidelijk wat aan gebeuren maar daar isde prijs ook wel naar.Én er is een garage én een parkje voor de deur.
dan krijg je ook vanzelf je doe-het-zelf-briefje dat er een pakketje aan komtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:22 schreef Lois het volgende:
Ik vind er niks engs of raars aan, aan een uitstrijkje want het is met een klein minuutje gepiept. Waarom ga ik dan niet? Zelfs mijn herinnering is al verlopen volgens mij....
Ik denk vaak "owja uitstrijkje, ach pech nu ben ik ongesteld" en vervolgens vergeet ik het weer.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:20 schreef Lois het volgende:
BE de TikTak dvd's zijn deze week in de aanbieding bij het Kruitvat.
Begin van het schooljaar, moeten ze nog in het gareel komen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:45 schreef Moonah het volgende:
Zo, en verder ga ik maar eens een avondje lekker in bed dom TV kijken. Ik had een kutdag op mijn werk. Ik ben verdomme júf, geen politieagent.
Niet doen! Ik heb er zondag eentje voor je. Mag je zo hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Had ik dat vanmiddag geweten!
Morgen nog maar eens heen dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |