Ja maar er zijn grenzenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:11 schreef Belana het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen, bovendien is het ook niet voor mij maar voor de kinderen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ff zeiken hoor. Krijg net bericht dat mijn huisarts ermee gaat stoppen, volgende week!![]()
En ik heb nog zo een oproep liggen voor een " peiodiek bevolkingsonderzoek"![]()
Hallo, nieuwe dokter, leuk met u kennis te maken. * broek uittrekt*Toch maar even lief overleggen met de assistente, of hij vandeweek nog een gaatje heeft. (hihi
)
Zal t ff met 'r overleggen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het gaat om een poppenwagentje dus niet gek groot of zwaar ofzo. Vanauit Den Haag ophalen is iets makkelijker dan vanuit udenhout
Dat hoort bij verhuizenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:57 schreef _Bar_ het volgende:
silence klopt hier ook niet helemaal
Zat een half uurtje geleden rechtop in bed, wakker geschrokken omdat buren aan het verhuizen zijn dat gillend en vloekend moet![]()
ow das balen, maar mag ik even streng kijken en zeggen dat je wel zeker moet gaan! hier iemand met een inmiddels pap3b verleden, toevallig vandaag weer een controle uitstrijkje gehad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ff zeiken hoor. Krijg net bericht dat mijn huisarts ermee gaat stoppen, volgende week!![]()
En ik heb nog zo een oproep liggen voor een " peiodiek bevolkingsonderzoek"![]()
Hallo, nieuwe dokter, leuk met u kennis te maken. * broek uittrekt*Toch maar even lief overleggen met de assistente, of hij vandeweek nog een gaatje heeft. (hihi
)
Ik ben nooit gegaan, maar kreeg als laatste hoop een doe het zelf pakket en alles was netjes *zweet afveegt* maar je hebt gelijk hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:19 schreef Belana het volgende:
[..]
ow das balen, maar mag ik even streng kijken en zeggen dat je wel zeker moet gaan! hier iemand met een inmiddels pap3b verleden, toevallig vandaag weer een controle uitstrijkje gehad.
Ja juf.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:19 schreef Belana het volgende:
[..]
ow das balen, maar mag ik even streng kijken en zeggen dat je wel zeker moet gaan! hier iemand met een inmiddels pap3b verleden, toevallig vandaag weer een controle uitstrijkje gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |