Telefoon gestolen > dief op markt in vlaardingen simlockvrij laten maken > andere vrouw met zelfde telefoon krijgt de verkeerde telefoon terug > ging bellen naar me moeder om zo dus bij mij uit te komen om haar telefoon terug te kijrgen want ze wist niet dat hij gestolen was.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:49 schreef veldmuis het volgende:
Ik snap het niet zo.
KAAAANKERquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:50 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verklaart het topic wel een beetje
Incest, omdat het hoort! 14.gifquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:50 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
Lieverd daar zou ik geen uitspraken over doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:51 schreef Sehnsucht het volgende:
met jouw intelligentieniveau is het nog een wonder dat je weet hoe een telefoon werkt
Ja, dit werkt kankerverhelderend.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Telefoon gestolen > dief op markt in vlaardingen simlockvrij laten maken > andere vrouw met zelfde telefoon krijgt de verkeerde telefoon terug > ging bellen naar me moeder om zo dus bij mij uit te komen om haar telefoon terug te kijrgen want ze wist niet dat hij gestolen was.
De op is zo helder als de kanker!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dit werkt kankerverhelderend.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Lieverd daar zou ik geen uitspraken over doenik typte de OP uit pure frustratie en woede, denk echt niet dat ik dan ga letten op wat ik typ he?
Broodmongool.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Vorige week vrijdag in walibi world is mijn telefoon gestolen!
En die smerige kankerdief heeft nu haar telefoon en ze is niet van plan mijn telefoon terug te geven![]()
![]()
![]()
HAHA KANKER KANKER KANKER KANKER.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:50 schreef Blistering het volgende:
Slotje. Teveel kanker om TS én dit topic te laten leven. Krijg het lekker zelf!
Het gaat om kankerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:49 schreef veldmuis het volgende:
Ik snap het niet zo.
Die vrouw had haar telefoon daar gebracht, maar omdat de telefoons van hetzelfde merk en type zijn zijn ze per ongeluk omgewisseld en heeft de dief van mijn telefoon nu de telefoon van die vrouw.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:50 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Lieverd daar zou ik geen uitspraken over doenik typte de OP uit pure frustratie en woede, denk echt niet dat ik dan ga letten op wat ik typ he?
Broodmongool.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Telefoon gestolen > dief op markt in vlaardingen simlockvrij laten maken > andere vrouw met zelfde telefoon krijgt de verkeerde telefoon terug > ging bellen naar me moeder om zo dus bij mij uit te komen om haar telefoon terug te kijrgen want ze wist niet dat hij gestolen was.
Mensen met enige intelligentie hoeven daar niet eens op te letten, daar gebeurt het automatisch bij.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Broodmongool.
Boo hoo...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:50 schreef Blistering het volgende:
Slotje. Teveel kanker om TS én dit topic te laten leven. Krijg het lekker zelf!
Mij maak je er niet bang mee hoor. Maar aan je foto's te zien heb je al genoeg ervaring met kanker gehad.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:55 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
HAHA KANKER KANKER KANKER KANKER.
Ga toch dood, ga in de kerk preken mens.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:50 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |