Afwisselen met vingerwerk?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:41 schreef RobRobert het volgende:
Gister mijn vriendin weer eens een goeie likbeurt gegeven maar nu heb ik spierpijn in mijn tong
Hebben jullie dat ook? En ik wil haar vandaag wel weer beffen want ik vind het prachtig maar dat gaat dan een pijnlijke bedoeling worden.
Iemand tips, behalve meer oefenen
Lik het alfabet.. goede ervaringen meequote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:45 schreef makkie88 het volgende:
je vriendin zich laten scheren?;)
of de goede plek raken,,
*inderdaad met vingers afwisselen, of andere bewegingen maken*
je vriendin zich laten scheren?;)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:45 schreef makkie88 het volgende:
je vriendin zich laten scheren?;)
of de goede plek raken,,
*inderdaad met vingers afwisselen, of andere bewegingen maken*
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:53 schreef larzzzman het volgende:
[..]
En anders pak je de stofzuiger ter afwisseling
Hahahaha ge-ni-aal.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Lik het alfabet.. goede ervaringen mee
Gewoon 2x de @ likken en ze komt al gillend klaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Hahahaha ge-ni-aal.
En dan in hoofdletters of kleine letters?
quote:
Tip van de dag!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:03 schreef rieski het volgende:
Doe anders eerst dr spijkerbroek uit voordat je begint!
Heb je een paar lesjes bio gemist ofzoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:07 schreef JihadJoe het volgende:
Gewoon niet beffen TS, heb je ook nergens last van.
Beffen is goor, wijven pissen ermee, bloeden eruit en schijten erlangs, daar ga ik niet met m'n tong aanlikken.
Jij moet echt kappen met je chicks regelen bij het circus.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:07 schreef JihadJoe het volgende:
Beffen is goor, wijven pissen ermee, bloeden eruit en schijten erlangs, daar ga ik niet met m'n tong aanlikken.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:27 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij moet echt kappen met je chicks regelen bij het circus.
WTFquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:07 schreef JihadJoe het volgende:
Wat voor freakshows heb jij in je bed gehad danquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:07 schreef JihadJoe het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:03 schreef rieski het volgende:
Kan wezen, maar zolang het niet smaakt naar het bloed en pis dat erlangs komt ga ik er vrolijk mee door.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:07 schreef JihadJoe het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:03 schreef rieski het volgende:
lulquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:07 schreef JihadJoe het volgende:
Weet je wel hoe een lul uitziet?quote:
quote:je kunt je chick tog wel wat plezier gunnen
Je bent nogal gefixeerd op stront en geslachtsdelen, geeft niks hoor, hebben meer homo's last van.quote:ook dikke bullshit btw
[..]
lul in figuurlijke zin, als scheldwoord voor bijvoorbeeld een onbeschoft iemand.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:00 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Weet je wel hoe een lul eruitziet?
oja, want het woord chick is wel zo vreemd, dat kent ook niemandquote:[..]
Leer eens fatsoenlijk Nederlands.
hoe oud ben jij? eerst hebben we het hier over mannelijke geslachtsdelen wil jij over homosexuelen beginnen, dus eerder een belediging tegen homosexualiteit als tegen mij.quote:[..]
Je bent nogal gefixeerd op stront en geslachtsdelen, geeft niks hoor, hebben meer homo's last van.
Volgens mij bedoelde hij "tog", Einstein.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:49 schreef discipter het volgende:
[..]
lul in figuurlijke zin, als scheldwoord voor bijvoorbeeld een onbeschoft iemand.
uitziet? en dat begint tegen mij over fatsoenlijk nederlands
[..]
oja, want het woord chick is wel zo vreemd, dat kent ook niemand![]()
[..]
hoe oud ben jij? eerst hebben we het hier over mannelijke geslachtsdelen wil jij over homosexuelen beginnen, dus eerder een belediging tegen homosexualiteit als tegen mij.
iemand uitmaken voor homo, kinderachtig, en wat zou het boeie als iemand homo is
bullshit is figuurlijk bedoelt, als in dikke onzin, weet je dat autisten vaak dingen te letterlijk nemen
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:55 schreef Ome_G het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij "tog", Einstein.
Klets toch niet zo dom pubertje, de eerste de beste reactie die jij gaf daar stond eenzaam in als eerste regel "lul" waar jij mij voor uitmaakte, en dan vind je het raar dat je tegengas krijgt waarna je kinderlijk gaat janken.quote:Op maandag 1 september 2008 01:50 schreef discipter het volgende:
[..]
dat persoon begint tegen mij over "Weet je wel hoe een lul uitziet?"
en als je et uitspreekt is et tog etzelfde dus wat zou et uitmaken
lol en jij kan niks anders meer bedenken om over te zeuren dan de manier waarop ik schrijf?quote:Op maandag 1 september 2008 08:09 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Klets toch niet zo dom pubertje, de eerste de beste reactie die jij gaf daar stond eenzaam in als eerste regel "lul" waar jij mij voor uitmaakte, en dan vind je het raar dat je tegengas krijgt waarna je kinderlijk gaat janken.
Leer Nederlands zoals ik eerder stelde want je komt bijzonder dom over met je kinderachtige MSN schrijftaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |