tering CTRL+shift de eerste keer deed ik dat per ongeluk en wist ik niet wat ik deedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten dat je het fout hebt, het is namelijk CTRL+shift.
En ctrl-shift werkt alleen als je meerdere talen hebt staan bij je toetsenbord
CTRL shift werkt alleen als je 2 talen hebt staan
huisstijlquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Optiplex GX620 toevallig?
Word document in een notepad zetten (inclusief alle gekke tekens),
en uitprinten maar
weet je zeker dat je hier over windows praat ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
bij mij is het toch echt alt+shift
Zie je, heb ik toch gelijk, lekker puh!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
O wacht even.
ALT + Shift = taalinstelling
CTRL + Shift = toetsenbord instelling
Was mijn grap juist, om alles gewoon in gekke tekens te printen...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
huisstijl![]()
Dus speciale opmaak met tabellen en lijntjes endergelijke die Notepad niet aankan
Ik dacht namelijk hetzelfde
Nee een Optiplex 755
beide gelijk kindjesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je, heb ik toch gelijk, lekker puh!
Gooi koekjes maar hierheen danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
Nu heb ik een keer koekjes bij voor als ik honger krijg ....
krijg ik geen honger !!
Ach jah, soms halen we ook wel eens grapjes uit hoor maar jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was mijn grap juist, om alles gewoon in gekke tekens te printen...
Dan naar de gebruiker lopen "ej... sorry, meer als dit krijg ik er niet uit"
Hey goedemorgenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gooi koekjes maar hierheen dan
We hadden het over de landinstelling van het toetsenbordquote:
Welkom!quote:
Sterf !quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie je, heb ik toch gelijk, lekker puh!
* Crazy-M gooit _F.U.B.A.R_ uit het raam. Niemand sterft hierquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hey goedemorgen
Ik sliep gister al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Telefoon staat soms 's nachts uitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
Jah en ik dacht vanmorgen: Ik laat haar nog maar even slapen
anders had je heul vroeg sms gehad
whahahaha,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Telefoon staat soms 's nachts uit
Oja werd gisteravond nog gebeld door Bram..je weet wel die ene jongen toen uit de trein
Hele poos terug belde hij ook...maar had toen gewoon niet opgenomenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whahahaha,
en nog steeds contact mee dan? of negeer je hem nog steeds![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit _F.U.B.A.R_ uit het raam. Niemand sterft hier
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:57 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
* _F.U.B.A.R_ pakt Crazy-M bij zn shirt en trekt hem mee het raam uit !!dan maar samen denk !
dan weet ik dat ik geen contact moet zoeken als je zelda speeltquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:43 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hele poos terug belde hij ook...maar had toen gewoon niet opgenomenGisteren had ik niet door dat hij het was. Vervelend ventje. Gesprek was ook zo voorbij, want ik was Zelda aan het doen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
IK VLIEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Neee ik vliegggggggggggquote:
jah?quote:
Van de XTC afblijven jongenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Neee ik vlieggggggggggg
zalig gevoel dat zweven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wie heeft me dan weer de verkeerde pillen gegeven !quote:
Min werk overnemenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hmz ik verveel me ...
roep es iets wat ik kan gaan doen
Koffie en appeltaart halenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
hmz ik verveel me ...
roep es iets wat ik kan gaan doen
quote:
quote:
Hebben ze jou niet geleerd dat je niks van vreemden aan mag nemen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:35 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
* SeNTiNeL0 schuift aan voor koffie en warm appel pie.
Slagroom erbij a.u.b..![]()
Ok, en wat ga je dan doen ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:34 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Mogguh, kan ik erbij?![]()
Ik heb vanmiddag maar vrij gevraagd..
Saaie bedoening hier op het werk. Morgen is mijn laatste dag namelijk.
goed goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:35 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
./wave @ lynda
hoest met de vinger snee ding apparaat >?
Nouja ik had gewoon geen zin om met hem te praten er kwam toch niet veel zinnigs uitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan weet ik dat ik geen contact moet zoeken als je zelda speelt
das idd altijd wel fijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:47 schreef lynda het volgende:
[..]
goed goedHelemaal dicht
Zo maar even me handen goed schoonmaken met terpetine.. Leuk joh die verf
tjah, dat was toen al nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nouja ik had gewoon geen zin om met hem te praten er kwam toch niet veel zinnigs uit
niet zo gemeen voor onze klussende vrouwquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das idd altijd wel fijn![]()
thinner is nog heul veul leuker !![]()
prik prik prik ...auw !
Ben al een tijdje aan het solliciteren, maar kom niet aan de bak i.v.m. mijn handicap.quote:
Beetje aan het vissen naar complimentenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
LEANNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lieve mensen?
Bedoel je vast niet mij mee
Grondverfquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet zo gemeen voor onze klussende vrouw
Maar lynda, jij werkt met de oude verf dus niet waterbased ?
Hey Lynquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Grondverf![]()
Rode ging er 30x zo makkelijk vanaf
Check pm zometeenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:56 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
[..]
Ben al een tijdje aan het solliciteren, maar kom niet aan de bak i.v.m. mijn handicap.![]()
Als niks echt meer lukt, dan ga ik een eigen zaak starten.
* SeNTiNeL0 checkt profiel van Crazy-M.
Hmm.. systeem/netwerkbeheerder in Tilburg.. Interessant.. toevallig nog een baantje vrij daar?
dat dusquote:
CRAZY!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
LEANNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lieve mensen?
Bedoel je vast niet mij mee
maar hoe is het geworden?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Grondverf![]()
Je spreekt me aan in meervoud dus?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
CRAZY!
nee! je weets wie ik bedoel!
hoi Sgele
![]()
Was alleen nog de plinten verven en kijken hoe rood het rood zou zijn.. Denk dat ik nog een andere rood ga halen.. Wil hem donkerder.. hij valt onwijs licht uitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar hoe is het geworden?
Die stink verf werk je dus mee ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Grondverf![]()
hmmm jammerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Was alleen nog de plinten verven en kijken hoe rood het rood zou zijn.. Denk dat ik nog een andere rood ga halen.. Wil hem donkerder.. hij valt onwijs licht uit
nee, dan had ik iets anders gepostquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beetje aan het vissen naar complimenten
Mogguh Leanne!
ja. i guess.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je spreekt me aan in meervoud dus?Leanne
PM teruggestuurd.quote:
Hou er rekening mee dat alle muren compleet kaal zijn, overal gaten gevuld zijn ed edquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die stink verf werk je dus mee ?
Onze hele huis van binnen aan het schilderen, je ruikt geen reukje verf
Heerlijk
idd logischquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat alle muren compleet kaal zijn, overal gaten gevuld zijn ed edDus grondverf eerst is best wel nodig (en logisch) wil ik straks mooie muren hebben.
Heel erg..quote:
nu toch naar jou 1ste keuze dus!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:17 schreef lynda het volgende:
[..]
Heel erg..Laat het nu mooi me moeder dokken.. die zei dat 2 tinten donkerder te donker zou worden.. Me reet! Nu is het te licht
Godverdomme m'n waterquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja. i guess.![]()
sorry, raak zo in de war van jou
Dank jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef draculettetje het volgende:
* draakje zet een niuew glas water voor sgele neer
* lynda geeft aansteker en lucifers mee..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:19 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Het is nu rustig hier.. Zijn ze allemaal eten??
Trouwens, ben vrij vanmiddag.. Baas heeft akkoord gegeven. Joy!!![]()
Hoef ik mijzelf tenminste hier niet te vervelen op het werk. Ga ik thuis lekker mijn vrouw en zoontje verassen
ja wij hebben ook grondverf eerstquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat alle muren compleet kaal zijn, overal gaten gevuld zijn ed edDus grondverf eerst is best wel nodig (en logisch) wil ik straks mooie muren hebben.
dus wel dubbelop hequote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef lynda het volgende:
[..]
* lynda geeft aansteker en lucifers mee..
Druk met solliciteren en je baas geeft je vrij?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:19 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Het is nu rustig hier.. Zijn ze allemaal eten?? (Tsk, moet sneller typen. Zie dat er al reacties gepost zijn..)
Trouwens, ben vrij vanmiddag.. Baas heeft akkoord gegeven. Joy!!![]()
Hoef ik mijzelf tenminste hier niet te vervelen op het werk. Ga ik thuis lekker mijn vrouw en zoontje verassen
ah vandaar!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat is voor als je niet overweg kan met of lucifers of aanstekers
dat klopt zeker niet!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:25 schreef lynda het volgende:
* lynda wacht op telefoonboer.. en salarisstrook..
Baas zegt dat ik 'maar' 55 uur heb gewerkt ipv 70.. Dat klopt natuurlijk niet he!
zal de telefoonboer bellen en zeggen dat het kreng je ff beltquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:25 schreef lynda het volgende:
* lynda wacht op telefoonboer.. en salarisstrook..
Baas zegt dat ik 'maar' 55 uur heb gewerkt ipv 70.. Dat klopt natuurlijk niet he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |