Ik ga echt niet een boek uit 2008 ruilen voor een verouderde versie.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
regel 1: het is nooit jouw schuld
kun je het boek nog ruilen
quote:
1000x beter dan de Cohen versie. En eigenlijk gewoon 1000x beter dan elke andere versiequote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:53 schreef iamredleader het volgende:
Dat nummer van Jeff is inderdaad wauw
Ik luister ook niet meer naar andere versies, die stellen me toch teleurquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1000x beter dan de Cohen versie. En eigenlijk gewoon 1000x beter dan elke andere versie
quote:
Gewoon familietrekje zeker?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:59 schreef iamredleader het volgende:
En ja, ik weet dat Spock werd gespeeld door Leonard Nimoy. Maar ik vind de gelijkenis frappant
Is wel catchy.quote:
De aflevering waarbij ze allemaal in elkaars lichaam zitten is hilarisch.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:46 schreef Etcetera het volgende:
Kennen jullie de serie Two Guys, a Girl? Iemand is op youtube afleveringen ervan aan het uploaden ( http://www.youtube.com/user/ShovelFace ) best wel aan te raden. Lekker makkelijk flauw vermaak
titelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De aflevering waarbij ze allemaal in elkaars lichaam zitten is hilarisch.
Weet ik niet, toevallig langsgezaptquote:
Ik heb net de eerste helft van arsenal - fc twente gezien... daar had ik ook wel meer van verwachtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net eindelijk de film "Ray" gezien, maar ik had er eigenlijk veel meer van verwacht
Zondequote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net eindelijk de film "Ray" gezien, maar ik had er eigenlijk veel meer van verwacht
Ja dat wel, maar ik kon hem heel slecht verstaan, dus de film ging misschien ook een beetje aan me voorbij, en verder kon ik alleen maar bedenken hoe sterk de film me deed denken aan die film over Tina Turner, en ook die met Beyoncé erin, heette die Dreamgirls? Ook met Jamie Foxx iig.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zonde
Ik heb hem destijds in de sneak gezien en ik vond 'm echt goed. Kwam hoofdzakelijk door de muziek en hoe Jamie Foxx hem zo overtuigend weet neer te zetten. Zijn acteerwerk was echt goed
Dreamgirls heb ik nog niet gezien. Waarom kon je hem niet goed verstaan dan? Was het een gare kopie ofzo? Of geen ondertitels?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik kon hem heel slecht verstaan, dus de film ging misschien ook een beetje aan me voorbij, en verder kon ik alleen maar bedenken hoe sterk de film me deed denken aan die film over Tina Turner, en ook die met Beyoncé erin, heette die Dreamgirls? Ook met Jamie Foxx iig.
Dat komt omdat Ray Charles onverstaanbaar isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMFG
En die film had geen ondertitels en Jamie Foxx praatte echt onverstaanbaar
Grapje hoop ikquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
Break.com... mooie verzameling van weirde shit altijd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:45 schreef Whiteguy het volgende:
Break.com... mooie verzameling van weirde shit altijd
[ afbeelding ]
Bonusklachtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:35 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een enerverende nacht
Ik lag heerlijk te slapen en werd ruw wakker gemaakt door jeuk aan enkels, wreef, handen en rug onder de begeleiding van een straalmoter onder de naam "Rotmug"![]()
Duurde een half uur voordat ik 'm dood kon slaan. Na een nieuwe poging gedaan te hebben te slapen zat er nog één
Gelukkig hadi k die binnen 5 minuten dood.
Klacht: niet kunnen slapen van de jeuk
Klacht: muggen
Kun je er niet een uitje van maken? "Mevrouw, we gaan naar uw kleindochter kijken. Ze studeert vandaag af, weet u nog?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:16 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet morgen nog 2x werken.... heb een van de oudjes weten over te halen om 's middags te accepteren
Nu mis ik alleen het afstuderen van een vriendin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |