Een donkere huidskleur is geen teken van gebrek aan discipline/ongezondheid, moddervet zijn wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:38 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Als ik nou een foto van een donkere vrouw had geplaatst en dan de tekst erbij had gezet,om te kotsen...
Dan was er heel wat commentaar geweest.
Waarom mag je zoiets wel zeggen over alle andere uiterlijke kenmerken maar niet over de huidskleur?
Nogmaals: je moet helemaal zelf weten waar je op valt. Maar waarom moet je zo duidelijk melden dat je een bepaalde huidskleur mooi vindt? Ben je daar trots op ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ben je racistisch volgens sommige mensen...
Maar goed, ik hou het in vervolg wel op rood haar en blauwe ogen. Ben ik niet racistisch en mag ik wel vrijwel alleen op blanke vrouwen vallen.
Ook niet altijd, je beschuldigd anderen van vooroordelen maar zelf zit je er vol mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:43 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Een donkere huidskleur is geen teken van gebrek aan discipline/ongezondheid, moddervet zijn wel.
Je zegt zelf medicatie... Min of meer toch een teken van 'gezondheid' dus. Daar 'scannen' de hersenen nou eenmaal op.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:51 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Ook niet altijd, je beschuldigd anderen van vooroordelen maar zelf zit je er vol mee.
Ok, ik geef toe, veel vrouwen (en mannen)hebben overigewicht door te veel eten en te weinig beweging.
Maar mijn schoonmoeder bv die fiets zo'n 50 km in de week, sport iedere dag en eet verbazingwekkend weinig, toch is ze een volle vrouw.
Bij haar komt het door aanleg en medicatie gebruik.
Of het nu aanleg of wat anders is doet er eigenlijk niet toe, een persoon ziet er zo uit en daarom val je er niet op of juist wel.
Waarom mag ik niet zeggen:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:45 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nogmaals: je moet helemaal zelf weten waar je op valt. Maar waarom moet je zo duidelijk melden dat je een bepaalde huidskleur mooi vindt? Ben je daar trots op ofzo?
Dat heb je ook uit de Libelle of je aan laat pratenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:51 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Ook niet altijd, je beschuldigd anderen van vooroordelen maar zelf zit je er vol mee.
Ok, ik geef toe, veel vrouwen (en mannen)hebben overigewicht door te veel eten en te weinig beweging.
Maar mijn schoonmoeder bv die fiets zo'n 50 km in de week, sport iedere dag en eet verbazingwekkend weinig, toch is ze een volle vrouw.
Bij haar komt het door aanleg en medicatie gebruik.
Of het nu aanleg of wat anders is doet er eigenlijk niet toe, een persoon ziet er zo uit en daarom val je er niet op of juist wel.
Uh dat mag je best zeggen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet zeggen:
En jij wel:
Halfbloedjes
Je zit helemaal fout, en dat voor Frasier Crane...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:53 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Je zegt zelf medicatie... Min of meer toch een teken van 'gezondheid' dus. Daar 'scannen' de hersenen nou eenmaal op.
Volle vrouwen zijn wat anders dan moddervette koeien.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:00 schreef Xith het volgende:
[..]
Je zit helemaal fout, en dat voor Frasier Crane...
Vroeger viel men eerder op volle vrouwen dan magere (zie schilderijen middeleeuwen), dit omdat in die tijd, en daarvoor, vollere vrouwen beter kinderen konden krijgen en ook meer aankonden fysiek.
Dat jij het zo onder aandacht moet brengen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat zit je dan de hele tijd te zeiken?
Nee, ik heb een klacht dat er een boel mensen zijn die op mij beginnen te zeuren als ik zeg Blankquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat jij het zo onder aandacht moet brengen.
Misschien omdat de meeste blanken op blanken vallen en het dus een beetje overbodig over komt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik heb een klacht dat er een boel mensen zijn die op mij beginnen te zeuren als ik zeg Blank
Als je er over nadenkt is dat inderdaad best wel een hele vuile term.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:10 schreef BozoNightmare het volgende:
waar slaat 'halfbloedjes' in godsnaam op. alsof dat een ras is
Ehm, ze moest een test doen bij de dokter op zo'n fiets en de dokter moest tegen haar zeggen dat ze moest stoppen, ze kon nog handig doorfietsen namenlijk ( ook berg op dus).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dat heb je ook uit de Libelle of je aan laat praten![]()
Fietst je schoonmoeder met hoge intensiteit? Fietst je schoonmoeder alleen kleine stukjes? Raakt je schoonmoeder buiten adem wanneer ze fietst of fietst ze kalmpjes aan?
Fietsen is geen calorie verbrander. Zeker niet de kleine stukjes. Na 25 minuten hard door trappen, dan pas ga je wat verbranden.
Je schoonmoeder heeft te lang en te veel calorien naar binnen gewerkt. Tevens door te weinig eten val je af voor een week of twee. Daarna zal je lichaam gewend zijn. Door juist meer te eten en gezond te eten val je af.
Mits zij een schildklierafwijking heeft en hiervoor medicijnen krijgt en daardoor vocht vast houdt. Een dikke vrouw / man 9 van de 10 keer een eetprobleem. Die andere 1 is zeldzaam en is een afwijking die je bij de geboorte al hebt gekregen.
heb je wel gelijk in, ik denk dat de meeste blanke (in iedergeval de blanke mannen) op blank vallen en de meeste donkere vrouwen op donkere mannen. Dus kun je zeggen dat we geen last hebben van elkaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Misschien omdat de meeste blanken op blanken vallen en het dus een beetje overbodig over komt.
Ik ga voor beidequote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
heb je wel gelijk in, ik denk dat de meeste blanke (in iedergeval de blanke mannen) op blank vallen en de meeste donkere vrouwen op donkere mannen. Dus kun je zeggen dat we geen last hebben van elkaar
heb je wel gelijk in, ik denk trouwens (zoals ik om me heen hoor en lees) dat de meeste blanke jongens en donkere vrouwen (negerinnen voor jullie) zich niet totelkaar aangetrokken voelen. Alleen reageren sommigen daar nogal vreemd op.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Misschien omdat de meeste blanken op blanken vallen en het dus een beetje overbodig over komt.
Een negerin is zwart. Dus zwarte vrouwen en blanke mannen. Of donkere vrouwen en witte mannen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:17 schreef aychelle het volgende:
[..]
heb je wel gelijk in, ik denk dat de meeste blanke (in iedergeval de blanke mannen) op blank vallen en de meeste donkere vrouwen op donkere mannen. Dus kun je zeggen dat we geen last hebben van elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |