Ja ja, toegegeven. Toch heb ik altijd wel het idee dat veel zwarte vrouwen bij hun eigen ras blijven omdat ze vinden dat het 'zo hoort'.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:58 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik ken genoeg zwarte vrouwen die op blanke mannen vallen.
Hiermee insinueer je dus dat een bepaalde groep(die niet op jou valt) oppervlakkig is ómdat ze niet op jou vallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:45 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Wow, dit is echt leuk. Ik geef gewoon mijn mening en krijg meteen dit soort reacties.![]()
Ik vind TS lelijk en doordat ik halfbloedje ben krijg ik geen minder oppervlakkige types op mijn dak.
Wat is daar mis mee?
Ik vind mensen die per definitie niet op iemand vallen vanwege ras/kleur oppervlakkig ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:23 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Hiermee insinueer je dus dat een bepaalde groep(die niet op jou valt) oppervlakkig is ómdat ze niet op jou vallen.Mag ik een tijltje
Hiermee beweer je dus ook dat seksueel aangetrokken(dus ook geaardheid) oppervlakkigheid bepaald?
Een mus is een vogel, dus alle vogels zijn mussen...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:12 schreef bondgirl007 het volgende:
Mensen die per definitie niet op gekleurde vrouwen vallen vind ik oppervlakkig. Omdat ik een halfbloedje ben, krijg ik die mannen sowieso al niet op mijn dak.
Heb ik dat ooit gezegd? Nee dus.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:32 schreef bondgirl007 het volgende:
En met 'niet vallen op', bedoel ik niet: 'je minder snel aangetrokken voelen tot', maar echt: nooit van je leven een relatie beginnen met iemand van een bepaalde kleur/ras ongeacht de geweldige persoonlijkheid die zo iemand kan bezitten.
Ergens niet op vallen is niet een keuze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is een feit, geen keuze! Dat ik niet op mannen val is toch ook niet omdat mannen hun sokken laten slingeren, nee ik ben gewoon hetero, heeft niks met keuze te maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:32 schreef bondgirl007 het volgende:
En met 'niet vallen op', bedoel ik niet: 'je minder snel aangetrokken voelen tot', maar echt: nooit van je leven een relatie beginnen met iemand van een bepaalde kleur/ras ongeacht de geweldige persoonlijkheid die zo iemand kan bezitten.
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:06 schreef MissGolightly het volgende:
Klinkt cliché, IS waarschijnlijk cliché, maar omdat ik opgegroeid ben in een gemengd gezin heb ik nooit echt het wij/zij-gevoel meegekregen en het denken in rassen. Ik kan van alles mooi vinden, maar val over het algemeen op blanke mannen. Met voorkeur is niets mis, met vooroordelen wel...
Nee, jij zegt dat je niet op een donker iemand zou kunnen vallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En precies wat ik al vanaf het begin zeg baklap!
Ik zal nooit op een dikke man vallen, ik vind het niet vies ofzo maar vind het niet mooi en voel me er sexueel niet tot aangetrokken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:26 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Gek he, als mensen het over 'Arische vrouwen' en 'doe mij maar blank' etc. gaan hebben. Niemand maakt mij wijs dat hij/zij alleen maar op blond valt, of alleen maar op getint/zwart.
De allereerste zin uit dit topic:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:47 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat je niet op een donker iemand zou kunnen vallen.
Wtf is je hele probleem dan? Je hebt een voorkeur voor een bepaald soort vrouw, net als iedereen. Zeg gewoon dat je meestal op blond valt, klaar.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De allereerste zin uit dit topic:
Als ik kijk naar hoe mooi ik een vrouw vind valt mij op dat ik een blanke vrouw VEEL eerder mooi vind dan een bruine of gele vrouw. Dat kan, is gewoon mijn voorkeur.
quote:Dus hou nou maar op met rellen, ik ben je ondertussen spuugzat met je holier-then-thou additude!
Mee eens. En zo is het ook voor TS.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:21 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Ja ja, toegegeven. Toch heb ik altijd wel het idee dat veel zwarte vrouwen bij hun eigen ras blijven omdat ze vinden dat het 'zo hoort'.
Dik zijn heeft natuurlijk meer invloed op je uiterlijk dan een tintje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:47 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Ik zal nooit op een dikke man vallen, ik vind het niet vies ofzo maar vind het niet mooi en voel me er sexueel niet tot aangetrokken.
Dan discrimineer ik toch ook niet?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:05 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dik zijn heeft natuurlijk meer invloed op je uiterlijk dan een tintje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om te kotsen overigens die laatste.
Ja, ik kan ook zeggen dat ik voornamelijk op blond of rood en blauwe ogen val. Valt ook alles behalve blanke vrouwen af, lekker hypocriet dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:04 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Wtf is je hele probleem dan? Je hebt een voorkeur voor een bepaald soort vrouw, net als iedereen. Zeg gewoon dat je meestal op blond valt, klaar.
Zijn de Fok! Sadness Awards al uitgereikt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:17 schreef technojunk het volgende:
[..]
hoi jamer dat je gen fobo heb mraa heb je zin om te msne![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:14 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch een minder 'verschil' dan dit:
[ afbeelding ]Als ik nou een foto van een donkere vrouw had geplaatst en dan de tekst erbij had gezet,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.om te kotsen overigens die laatste.
om te kotsen...
Dan was er heel wat commentaar geweest.
Waarom mag je zoiets wel zeggen over alle andere uiterlijke kenmerken maar niet over de huidskleur?
Dan ben je racistisch volgens sommige mensen...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:38 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Als ik nou een foto van een donkere vrouw had geplaatst en dan de tekst erbij had gezet,om te kotsen...
Dan was er heel wat commentaar geweest.
Waarom mag je zoiets wel zeggen over alle andere uiterlijke kenmerken maar niet over de huidskleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |