en wat _als_ het al door iemand gezegd is, betekent dat dan direkt 'dat je het niet mag'...?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat er hier niemand is die het niet vind kunnen, betekent niet dat het mij nog nooit is gezegd.
Jazz en andere kwalitatieve 'negermuziek' kan ik heel goed waarderen, maar natuurlijk niet die R&B rotzooi enzovoort. Ik stem absoluut niet PVVquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:17 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]. Laat me raden, je houdt ook alleen van 'blanke' muziek en stemt PVV.
Voor een nachtje kan prima, maar verder niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:17 schreef Dr.Crane het volgende:
Maar goed, jij zou Beyoncé je bed dus uittrappen?
Waar heb je mij dat zien schrijven? Blank is helemaal niet beter, maar ik voel mij seksueel en relationeel wel meer aangetrokken tot blanken. Of mag ik ook niet zeggen dat ik mij minder aangetrokken voel tot meisjes met rode haren?quote:
meen je dat nou?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:20 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Arische Frauen zijn immers veel mooier, rijpe negerinnen zijn
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:20 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Arische Frauen zijn immers veel mooier, rijpe negerinnen zijn
Dat is een travo!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
Gek he, als mensen het over 'Arische vrouwen' en 'doe mij maar blank' etc. gaan hebbenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:25 schreef servus_universitas het volgende:
Het bevalt mij niet bepaald hoe sommige mensen hier anderen woorden in de mond proberen te leggen, of zelfs aan komen zetten met impliciete verwijzingen naar de nazi's.
Waarom maakt niemand dat jou wijs? iedereen heeft toch zijn eigen voorkeuren? Ik heb mij nog nooit aangetrokken gevoeld tot één niet-blanke vrouw. Moet ik dan politiek correct toch net doen alsof? Dat lijkt mij niet. Het heeft geen racistische basis, maar puur een gebrek aan seksuele aantrekking. Je kunt niet effe een knop omzetten en ook al zou dat kunnen, waarom zou ik dat willen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:26 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Gek he, als mensen het over 'Arische vrouwen' en 'doe mij maar blank' etc. gaan hebben. Niemand maakt mij wijs dat hij/zij alleen maar op blond valt, of alleen maar op getint/zwart.
Blanke vrouwen zijn idd allemaal veel mooier!quote:
Dat klopt inderdaad, maar een donkere vrouw die door anderen wordt gezien als lekker, vind ik nooit aantrekkelijk.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:28 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Blanke vrouwen zijn idd allemaal veel mooier!
[ afbeelding ]
Zo kun je van elke 'kleur' toch wel verkeerde voorbeelden vinden?
Meisjes met rode harenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:22 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Waar heb je mij dat zien schrijven? Blank is helemaal niet beter, maar ik voel mij seksueel en relationeel wel meer aangetrokken tot blanken. Of mag ik ook niet zeggen dat ik mij minder aangetrokken voel tot meisjes met rode haren?
Ik maak me ernstig zorgen om iedereen die een foto van Hanna Tokkie ZO snel kan vinden...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:28 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Blanke vrouwen zijn idd allemaal veel mooier!
[ afbeelding ]
Zo kun je van elke 'kleur' toch wel verkeerde voorbeelden vinden?
Die knop is er wel. Je schaamt je voor jezelf en anderen dat je een 'niet-arische' vrouw aantrekkelijk zou kunnen vinden. Ik weet 100 % zeker dat er donkere vrouwen zijn waar jij op zou kunnen vallen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:28 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Waarom maakt niemand dat jou wijs? iedereen heeft toch zijn eigen voorkeuren? Ik heb mij nog nooit aangetrokken gevoeld tot één niet-blanke vrouw. Moet ik dan politiek correct toch net doen alsof? Dat lijkt mij niet. Het heeft geen racistische basis, maar puur een gebrek aan seksuele aantrekking. Je kunt niet effe een knop omzetten en ook al zou dat kunnen, waarom zou ik dat willen?
www.google.nl > afbeeldingen > typ: Ma tokkiequote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ik maak me ernstig zorgen om iedereen die een foto van Hanna Tokkie ZO snel kan vinden...
Hanna met heur poppegaai
Misschien houd je gewoon meer van donkere mannen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, maar een donkere vrouw die door anderen wordt gezien als lekker, vind ik nooit aantrekkelijk.
Zoals in de OP staat: ik vind blanke vrouwen veel eerder mooi.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:26 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Gek he, als mensen het over 'Arische vrouwen' en 'doe mij maar blank' etc. gaan hebben. Niemand maakt mij wijs dat hij/zij alleen maar op blond valt, of alleen maar op getint/zwart.
Ik weet zeker van nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Die knop is er wel. Je schaamt je voor jezelf en anderen dat je een 'niet-arische' vrouw aantrekkelijk zou kunnen vinden. Ik weet 100 % zeker dat er donkere vrouwen zijn waar jij op zou kunnen vallen.
Inderdaad, Beyoncé doet het voor mij ook niet. Ik kan wel begrijpen waarom ze mooi gevonden wordt, ik zie dat ook wel, maar ik voel geen enkel seksueel verlangen naar haar.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mag jij met voorbeelden komen.. Ik vind ook Beyoncé niet aantrekkelijk.. Ik weet echt geen niet-blanke die ik aantrekkelijk vind..
Jada Firequote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mag jij met voorbeelden komen.. Ik vind ook Beyoncé niet aantrekkelijk.. Ik weet echt geen niet-blanke die ik aantrekkelijk vind..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |