Ze zeggen nergens dat je maatje 34 moet hebben, maar het is nu eenmaal een feit dat overgewicht niet gezond is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:55 schreef Merel het volgende:
Ik versta de hele tijd goede lijf, of ligt dat aan mij?
Vind het wel een storende boodschap dat een goed-fijn-leuk leven gekoppeld moet zijn aan een goed lijf. Alsof goed per se hetzelfde is als slank. En dan zijn er natuurlijk ook nog dikke mensen met een geweldig leven en slanke mensen met een rotleven. Die hele tekst van het liedje slaat nergens op.
Ja, ik vond het ook best een leuk meisje! Leuker dan die reclame in elk gevalquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:04 schreef Jojoortje het volgende:
Ze is nu te zien bij DWDD !!
Ze stottert gewoon!Wist ik helemaal niet.
Leuk spontaan meisje wel!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Jojoortje het volgende:!
Hebben trouwens wel meer stotteraars --> Wel stotteren met praten, maar niet met zingen
nog wat te neuqen gehosseld Teun, zeg maar de laatste 2 jaar?quote:
dach t niet als je alle reacties gelezen hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:05 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Dan ben je de enige volgens mij.
Juristen? Zijn dat mensen die ministers afkraken maar zelf niet veel beter zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat dus. Al hele discussie over gehad![]()
Wat een juristentaal trouwens TS, en je bent geeneens jurist
Hmmm, heb ik daarom zo'n kutleven?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:32 schreef CG het volgende:
Het gaat dus over deze Slankie commercial:
Gelukkig heb ik altijd nog een goed lijf, dus een goed leven
Waarom niet? Als iemand gelukkig is met zichzelf (ook al is dat niet heel knap en te dik), denk ik best dat diegene gelukkig kan zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:27 schreef Dr.Crane het volgende:
Leuke meid idd.
Overigens kan ik me niet voorstellen dat een lelijk iemand met overgewicht gelukkig kan zijn. Fit zijn en goed in je vel zitten zijn wel essentieel om een fijn leven te hebben.
Eh?!quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:27 schreef Dr.Crane het volgende:
Leuke meid idd.
Overigens kan ik me niet voorstellen dat een lelijk iemand met overgewicht gelukkig kan zijn. Fit zijn en goed in je vel zitten zijn wel essentieel om een fijn leven te hebben.
Daar doel ik niet (alleen) op. Je hebt wel gelijk met de punten die je noemt hoor, maar voor jezelf is het toch ook veel fijner om er een beetje fit bij te lopen? Een betere conditie, minder gauw zweten, leuke kleren passen, jezelf zelfverzekerder voelen...quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:37 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Eh?!
Een lelijk iemand zal ongetwijfeld wel wat 'issues' hebben op het relationele vlak, maar dat wil nog niet zeggen dat diegene geen goede vrienden kan hebben waarmee hij/zij ontzettend veel schik kan hebben. En hobbies, en een leuke baan, en interesses, etc. Een leuk leven hangt echt niet alleen maar af van hoe gewild je bent bij het andere geslacht, lijkt me.
Zie m'n reactie hierboven dus.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom niet? Als iemand gelukkig is met zichzelf (ook al is dat niet heel knap en te dik), denk ik best dat diegene gelukkig kan zijn.
Misschien nog wel gelukkiger dan mensen die constant aan het dieten zijn
Is er serieus naar die gefrustreerde koeien geluisterd?quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Die reclame is toch aangepast?
Het is nu: "gelukkig heb ik ook een goed lijf, en een goed leven"
Zojuist hoorde ik nog gewoon de versie met 'dus'.quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Die reclame is toch aangepast?
Het is nu: "gelukkig heb ik ook een goed lijf, en een goed leven"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |