abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61161237
Wij zijn net terug van wereldreis en willen het liefst morgen weer vertrekken haha, maar ben nu bezig om een lijst te maken van wereldreis websites.

Voor op deze pagina: http://wereldreis.reismee.nl/reisverhaal/6827/wereldreizigers/

Ben je zelf wereldreiziger of heb je goede link, geef hem dan even door.

Thanks!
pi_61161626
Staat je eigen verhaal er ook tussen , ben wel erg benieuwd!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:17:08 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_61161660
En doe vooral hier verslag ipv een link te dumpen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_61161752
Ja mijn verhalen zijn die van http://wereldreis.reismee.nl

Ja hier verslag doen graag! Ik heb zelf alleen linkje nodig voor de site. Heb inmiddels al aardig lijst in excell staan nu en zal ik snel toevoegen, maar denk dat er nog veel meer zijn. En mensen die op reis gaan en al site hebben mogen hem ook posten!
  Moderator woensdag 27 augustus 2008 @ 11:53:49 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_61162480
De enige link die je nodig hebt: Travel
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 12:25:02 #6
62913 Blik
The one and Only!
pi_61163149
Even een tvp, vind wereldreisverhalen altijd bijster interessant om inspiratie op te doen voor als ik zelf een keer 6 maanden wegga
pi_61164215
http://melina.reismee.nl/, ik ben nu al fan!.. 2 jaar op reis..nog 729 dagen aaargh!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 21:49:41 #8
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61177105
Leuke websites

Ik ben zelf ook een wereldreis aan het plannen en ben ook bezig met mijn website:

Mijn site
The line is a dot to you!
pi_61263515
Ik zal je site toevoegen zodra je op pad gaat Kepler..wanneer is dat precies? Wordt in ieder geval een mooie reis zo te zien!!!

Jammer dat ik de OP niet kan aanpassen trouwens. Bij deze de linkupdate. (misschien kan een admin die in de OP zetten), ik zal deze update zodra ik zelf ook updates heb doorgevoerd. Dit is de eerste batch.

edit: hmm zie nu dat links pasten niet gaat werken en ze handmatig allemaal erin zetten gaat me ook wat te ver.

bij deze de update: http://wereldreis.reismee.nl/reisverhaal/6827/wereldreizigers/

Tips zijn nog steeds welkom!
pi_61263699
tvp Straks even die websites bekijken
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:28:28 #11
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61264959
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:18 schreef Travelmonkey het volgende:
Ik zal je site toevoegen zodra je op pad gaat Kepler..wanneer is dat precies? Wordt in ieder geval een mooie reis zo te zien!!!

Jammer dat ik de OP niet kan aanpassen trouwens. Bij deze de linkupdate. (misschien kan een admin die in de OP zetten), ik zal deze update zodra ik zelf ook updates heb doorgevoerd. Dit is de eerste batch.

edit: hmm zie nu dat links pasten niet gaat werken en ze handmatig allemaal erin zetten gaat me ook wat te ver.

bij deze de update: http://wereldreis.reismee.nl/reisverhaal/6827/wereldreizigers/

Tips zijn nog steeds welkom!
bedankt, ik ga als het goed is ergens in februari 2009 weg
pi_61265122
Ik ken iemand, die nog maar 19 jaar is, en NU AL op wereldreis gaat. Vind ik eigenlijk veel te vroeg. Ik vraag me dan ook af hoe diegene aan al dat geld komt.
  zondag 31 augustus 2008 @ 15:40:10 #13
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_61266681
Het is niet één wereldreis, maar een heleboel "wereldreizen" bij elkaar, mag dat ook?
http://annewashere.blogspot.com
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:58:29 #14
178718 Travelmonkey
online reisgids
pi_61270207
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 14:36 schreef F04 het volgende:
Ik ken iemand, die nog maar 19 jaar is, en NU AL op wereldreis gaat. Vind ik eigenlijk veel te vroeg. Ik vraag me dan ook af hoe diegene aan al dat geld komt.
een wereldreis hoeft niet duur te zijn .. 19 jaar is vrij jong, maar moet kunnen toch?
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:59:05 #15
178718 Travelmonkey
online reisgids
pi_61270226
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 15:40 schreef Hik het volgende:
Het is niet één wereldreis, maar een heleboel "wereldreizen" bij elkaar, mag dat ook?
http://annewashere.blogspot.com
wow impressive!!! ik ga hem met de volgende update meenemen. thanks. ben ook benieuwd naar de verhalen.
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:52:57 #16
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61274522
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:58 schreef Travelmonkey het volgende:

[..]

een wereldreis hoeft niet duur te zijn .. 19 jaar is vrij jong, maar moet kunnen toch?
op mn 18e zat ik al 4 maanden alleen in de US

Een wereldreis is dan weer wat anders, maar het lijkt me geen probleem
pi_61282466
Tvp.
pi_61286175
wij gaan 29 november op wereldreis: http://tijnenlein.waarbenjij.nu en dit is de route http://tinyurl.com/6q8bne

nog 13 weken werken

Zoveel zin in!
  maandag 1 september 2008 @ 11:58:24 #19
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61287799
Oh mijn god jongens...ik heb jullie blog echt met tranen in mijn ogen gelezen!
Wat zijn jullie een stel geluksvogels

Ik speel al jaren met het idee, maar ik laat me steeds om slechte redenen ervan weerhouden.
In het huidige geval een partner die niet van de bank te rammen is.

Naja, alleen reizen moet ook te doen zijn. Ik heb wel wat praktische vragen:

- Hoeveel hebben jullie opzij gelegd voor het jaar?
- Hoeveel bagage heb je meegenomen?
- Hoeveel tijd heeft de voorbereiding jullie gekost en wat zouden jullie anders hebben gedaan?

Ik heb zelf een hekel aan planning, iets wat mij nog eens duur zou kunnen komen te staan met zo'n onderneming. Of valt dat wel mee?

Bedankt voor de blog, ik ben een klein stukje meegereisd!
pi_61291704
hoi Laurens,

Geweldige reis hebben jullie gemaakt! Ik zag dat jullie ook naar Antarctica zijn geweest, hebben jullie dat ter plekke in Ushuaia geregeld en zo ja hoeveel waren jullie hiervoor kwijt?

Martijn
pi_61293940
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:58 schreef SHE het volgende:

Ik speel al jaren met het idee, maar ik laat me steeds om slechte redenen ervan weerhouden.

- Hoeveel tijd heeft de voorbereiding jullie gekost en wat zouden jullie anders hebben gedaan?

Ik heb zelf een hekel aan planning, iets wat mij nog eens duur zou kunnen komen te staan met zo'n onderneming. Of valt dat wel mee?

Ik ben 3.5 maand in Azie geweest en was ongeveer 8000 euro kwijt denk ik aan alles. Heb dan wel redelijk luxe gereisd. Voorbereiding en ticket gaan richt de 1000 euro dan moet je denken aan prikken, ticket, rugzak, camera, kleren, schoenen en nog veel meer. Daar heb ik een maand een prive gids gehad wat natuurlijk ook wel aantikt. Verreisde ik samen met mijn vriendin. Bagage was dus gewoon een rugzak van denk ik 15 kilo. Voordeel van mijn reis was in Azie dat het erg erg warm dus veel lichte kleren.
  maandag 1 september 2008 @ 18:18:46 #22
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61297890
quote:
Op maandag 1 september 2008 11:58 schreef SHE het volgende:

Ik ben nog wel niet op wereldreis geweest, maar dit is hoe ik er over denk

Geld: Ik reken op ongeveer (gemiddeld) 25 euro per dag. Geen idee of dat genoeg is, maar ik ga wel in de duurdere landen werken (Australie en Canada).
Bagage: Ik probeer zo weinig mogelijk mee te nemen. Het is als backpacker natuurlijk geen probleem om een week dezelfde broek te dragen
Voorbereiding: Ik ben dus nog steeds bezig Er zijn een aantal dingen die ik echt vantevoren moet regelen: visa, ticket (en dus de route) en inentingen. Verder ben ik ook niet echt van het plannen, dus ik zie wel waar het schip strandt

Ik zou het gewoon doen, schop die vent van de bank
pi_61298067
Wat is je totale budget? 25 euro is wel erg krab hoor. Reken ook de activiteiten mee en je wilt wel eens wat kopen lijkt mij of een keer echt lekker eten of slapen.
  maandag 1 september 2008 @ 18:32:35 #24
34586 kepler
No bounce, no play
pi_61298210
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:26 schreef versteegrob het volgende:
Wat is je totale budget? 25 euro is wel erg krab hoor. Reken ook de activiteiten mee en je wilt wel eens wat kopen lijkt mij of een keer echt lekker eten of slapen.
Ik heb wel wat speling, maar in landen zoals India, Midden-Amerika verwacht ik een stuk minder kwijt te zijn
Ik ben van plan om echt goedkoop te reizen, dus gewoon alleen maar hostels en goedkope trips
  maandag 1 september 2008 @ 19:13:18 #25
62913 Blik
The one and Only!
pi_61299330
quote:
Op maandag 1 september 2008 18:32 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik heb wel wat speling, maar in landen zoals India, Midden-Amerika verwacht ik een stuk minder kwijt te zijn
Ik ben van plan om echt goedkoop te reizen, dus gewoon alleen maar hostels en goedkope trips
Vergeet niet dat je in Midden-Amerika ook duurdere landen hebt zoals Costa Rica en Mexico. Verder zijn daar de vliegreizen redelijk aan de prijs en ben je voor een lange busrit ook al snel 20 a 30 dollar kwijt in een goedkoop land.

Ik vind 25 euro per dag ook erg aan de krappe kant, helemaal aangezien je ook naar duurdere landen gaat zoals Australië. OK, je gaat daar werken, maar of dat genoeg is betwijfel ik. Je moet verder ook niet vergeten dat je vaak meer betaald omdat je alleen bent. Een kamer van 12 dollar voor 2 personen klinkt heel goedkoop. Maar voor jou geldt het dat je dat in je eentje moet betalen. Zelfde geldt natuurlijk voor taxi-ritten en dergelijke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')