bedankt, ik ga als het goed is ergens in februari 2009 wegquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:18 schreef Travelmonkey het volgende:
Ik zal je site toevoegen zodra je op pad gaat Kepler..wanneer is dat precies? Wordt in ieder geval een mooie reis zo te zien!!!
Jammer dat ik de OP niet kan aanpassen trouwens. Bij deze de linkupdate. (misschien kan een admin die in de OP zetten), ik zal deze update zodra ik zelf ook updates heb doorgevoerd. Dit is de eerste batch.
edit: hmm zie nu dat links pasten niet gaat werken en ze handmatig allemaal erin zetten gaat me ook wat te ver.
bij deze de update: http://wereldreis.reismee.nl/reisverhaal/6827/wereldreizigers/
Tips zijn nog steeds welkom!
een wereldreis hoeft niet duur te zijnquote:Op zondag 31 augustus 2008 14:36 schreef F04 het volgende:
Ik ken iemand, die nog maar 19 jaar is, en NU AL op wereldreis gaat. Vind ik eigenlijk veel te vroeg. Ik vraag me dan ook af hoe diegene aan al dat geld komt.
wow impressive!!! ik ga hem met de volgende update meenemen. thanks. ben ook benieuwd naar de verhalen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:40 schreef Hik het volgende:
Het is niet één wereldreis, maar een heleboel "wereldreizen" bij elkaar, mag dat ook?
http://annewashere.blogspot.com
op mn 18e zat ik al 4 maanden alleen in de USquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:58 schreef Travelmonkey het volgende:
[..]
een wereldreis hoeft niet duur te zijn.. 19 jaar is vrij jong, maar moet kunnen toch?
Ik ben 3.5 maand in Azie geweest en was ongeveer 8000 euro kwijt denk ik aan alles. Heb dan wel redelijk luxe gereisd. Voorbereiding en ticket gaan richt de 1000 euro dan moet je denken aan prikken, ticket, rugzak, camera, kleren, schoenen en nog veel meer. Daar heb ik een maand een prive gids gehad wat natuurlijk ook wel aantikt. Verreisde ik samen met mijn vriendin. Bagage was dus gewoon een rugzak van denk ik 15 kilo. Voordeel van mijn reis was in Azie dat het erg erg warm dus veel lichte kleren.quote:Op maandag 1 september 2008 11:58 schreef SHE het volgende:
Oh mijn god jongens...ik heb jullie blog echt met tranen in mijn ogen gelezen!
Wat zijn jullie een stel geluksvogels
Ik speel al jaren met het idee, maar ik laat me steeds om slechte redenen ervan weerhouden.
In het huidige geval een partner die niet van de bank te rammen is.
Naja, alleen reizen moet ook te doen zijn. Ik heb wel wat praktische vragen:
- Hoeveel hebben jullie opzij gelegd voor het jaar?
- Hoeveel bagage heb je meegenomen?
- Hoeveel tijd heeft de voorbereiding jullie gekost en wat zouden jullie anders hebben gedaan?
Ik heb zelf een hekel aan planning, iets wat mij nog eens duur zou kunnen komen te staan met zo'n onderneming. Of valt dat wel mee?
Bedankt voor de blog, ik ben een klein stukje meegereisd!
Ik ben nog wel niet op wereldreis geweest, maar dit is hoe ik er over denkquote:Op maandag 1 september 2008 11:58 schreef SHE het volgende:
Oh mijn god jongens...ik heb jullie blog echt met tranen in mijn ogen gelezen!
Wat zijn jullie een stel geluksvogels
Ik speel al jaren met het idee, maar ik laat me steeds om slechte redenen ervan weerhouden.
In het huidige geval een partner die niet van de bank te rammen is.
Naja, alleen reizen moet ook te doen zijn. Ik heb wel wat praktische vragen:
- Hoeveel hebben jullie opzij gelegd voor het jaar?
- Hoeveel bagage heb je meegenomen?
- Hoeveel tijd heeft de voorbereiding jullie gekost en wat zouden jullie anders hebben gedaan?
Ik heb zelf een hekel aan planning, iets wat mij nog eens duur zou kunnen komen te staan met zo'n onderneming. Of valt dat wel mee?
Bedankt voor de blog, ik ben een klein stukje meegereisd!
Ik heb wel wat speling, maar in landen zoals India, Midden-Amerika verwacht ik een stuk minder kwijt te zijnquote:Op maandag 1 september 2008 18:26 schreef versteegrob het volgende:
Wat is je totale budget? 25 euro is wel erg krab hoor. Reken ook de activiteiten mee en je wilt wel eens wat kopen lijkt mij of een keer echt lekker eten of slapen.
Vergeet niet dat je in Midden-Amerika ook duurdere landen hebt zoals Costa Rica en Mexico. Verder zijn daar de vliegreizen redelijk aan de prijs en ben je voor een lange busrit ook al snel 20 a 30 dollar kwijt in een goedkoop land.quote:Op maandag 1 september 2008 18:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb wel wat speling, maar in landen zoals India, Midden-Amerika verwacht ik een stuk minder kwijt te zijn![]()
Ik ben van plan om echt goedkoop te reizen, dus gewoon alleen maar hostels en goedkope trips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |