Dat is een nachtmerrie!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:04 schreef DarkElf het volgende:
ah ja watersnoden, die hebben we hier ook gehad in 2005...
ruim een meter water in de kelder en op een handje vol na die ik drooggefohnt heb, kon ik alles weggooien van vroeger... alle foto's, alle kinderboeken, al mijn dagboeken... alles.
men wat heb ik staan grienen toen
Ik vind ontbijten gewoon naar. Maar het maakt weinig uit wat ik eet, tenzij ik rijst bakquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:03 schreef conleche het volgende:
Ik vind magere kwark toch wel lekker! Niet als ontbijt, maar zo tussendoor. Heb er wel flink wat natrena doorgeroerd en een halve limoen in uitgeperst en d'rop ook wat verse frambozen, maar toen was het fijn!
Wat een waterrampen!
ja dat was idd niet best nee... Rtificial vond het ook zo lullig want hij heeft niets met dat soort dingen en zijn spullen stonden wel droog nog..quote:
Daar zou ik dan weer echt depressief van worden. Wat een hel!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:04 schreef DarkElf het volgende:
ah ja watersnoden, die hebben we hier ook gehad in 2005...
ruim een meter water in de kelder en op een handje vol na die ik drooggefohnt heb, kon ik alles weggooien van vroeger... alle foto's, alle kinderboeken, al mijn dagboeken... alles.
men wat heb ik staan grienen toen
werd ik ook wel jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer echt depressief van worden. Wat een hel!!
Hier is wrs alleen de vloer naar de klote, maar dat kan ik wel handelen ( met wodka )
Mijn waardevolle spullen liggen tegenwoordig in een brandwerende en waterwerende kluis. Ik ben al eens mijn leven kwijtgeraakt bij een brand.
Ik heb me toen echt identiteitsloos gevoeld een hele tijd
wat?quote:
Psies. Ergo: je wordt niet mooi van haar dieet! Ik ben nog altijd liever mooi dan dunquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat?
Ik had haar al veel ouder geschat!
ikke ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Psies. Ergo: je wordt niet mooi van haar dieet! Ik ben nog altijd liever mooi dan dun
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ikke ook![]()
liever vol en gezond dan dun en rimpelig (want ja dames, van veel afvallen zakt je gezicht ook in)
tuurlijk! maar er is een verschil tussen die eucalypta en gewoon gedoseerd afvallen en toch lekker levenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
... Maar stiekem was ik wel blij toen de weegschaal vanmorgen min een pond aangaf
Is je vloer echt naar de klote !! Men... ik zou doorgaan met die wodka!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar zou ik dan weer echt depressief van worden. Wat een hel!!
Hier is wrs alleen de vloer naar de klote, maar dat kan ik wel handelen ( met wodka )
Mijn waardevolle spullen liggen tegenwoordig in een brandwerende en waterwerende kluis. Ik ben al eens mijn leven kwijtgeraakt bij een brand.
Ik heb me toen echt identiteitsloos gevoeld een hele tijd
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijk! maar er is een verschil tussen die eucalypta en gewoon gedoseerd afvallen en toch lekker leven
73 had ik ook geloofd!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 62 jaar was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |