abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61186873
70,6 dus "maar" een kilootje aangekomen dat valt me reuze mee

Nu alleen vandaag de hel die verjaardag heet doorstaan, Taart, gevulde eieren, lekkere brunch, chips enzovoort enzovoort Gelukkig vieren mijn broer en moeder het samen dus hoef het volgende week niet nog een keer te doorstaan
pi_61187046
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:42 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik merk trouwens dat een staat van niet weten waar ik aan toe ben, zorgt voor absolute lethargie en vraatzucht.
Ik wil eigenlijk alleen maar wachten en vreten.
Heb maandag sollicitatiegesprek gehad -ja, zusjes steken elkaar aan- voor een nieuwe baan en kan hierover elke dag uitsluitsel krijgen...

Tot die tijd wil ik gewoon in bed liggen met mijn laptop en een bak chips+zak Maltesers+een Oma's Cake.

Ik doe het niet!

Ik heb net 2 geroosterde boterhammen op met Houmous en daar blijft het voorlopig even bij.
Ga hardlopen! Srsly, dat maakt je hoofd leeg, haalt je uit je apatische toestand en je krijgt er roze wangetjes van. Als je je er toe kan zetten, zal je beloond worden met tonnen nieuwe energie!

Oma's cake, dat klinkt wel lekker!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:18:00 #128
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61187469
Anders gaat even alles mis op een dag wat er mis kan gaan.

1. mijn internet verbinding gaat dood
2. De hoofdleidingen springen
3. Badkamer staat blank
4. Beheerder van het pand zit in Zeist en dus niet in de buurt en ondertussen stroomt hert water rustig je huis in.
5. Er is geen warm water meer
6. In alle consternatie stoot ik mijn voet

Ik denk dat ik zo maar een fles wijn opentrek
pi_61188014
Aiii dat klinkt nasty

Mijn internet en telefoon waren ook dood, maar gelukkig weer online
Springfield's looking pretty dusty today
pi_61188284
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ga hardlopen! Srsly, dat maakt je hoofd leeg, haalt je uit je apatische toestand en je krijgt er roze wangetjes van. Als je je er toe kan zetten, zal je beloond worden met tonnen nieuwe energie!
Ja, ik ga even naar buiten! Ik werk vandaag toch thuis
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 11:18 schreef SHE het volgende:
Anders gaat even alles mis op een dag wat er mis kan gaan.

1. mijn internet verbinding gaat dood
2. De hoofdleidingen springen
3. Badkamer staat blank
4. Beheerder van het pand zit in Zeist en dus niet in de buurt en ondertussen stroomt hert water rustig je huis in.
5. Er is geen warm water meer
6. In alle consternatie stoot ik mijn voet

Ik denk dat ik zo maar een fles wijn opentrek
Wijn?! Ik zou grijpen naar de Glenrothes en de vodka als ik in jouw schoenen stond.
Sterkte meid en mén, ik hoop dat je een inboedelverzekering hebt (of het moet vallen onder opstal, als het koop is).
pi_61188330
voor SHE en wat cinnamon zegt; gewoon aan de wodka, desperate times call for desperate measures...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:55:18 #132
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61188420
Het is koop en we zijn overdreven verzekerd

De katten zijn ook helemaal nat, want dit is natuurlijk vreselijk grappig voor vervelende poesies.
Ik ontbijt vandaag dus met wijn.
A-team is wel binnen, maar volgens hen kan het nog wel even duren voor alles weer in orde is, dus met een beetje pech is er tot morgen geen water

Nou, dit wordt weer een leuk weekend
En mijn kont is dik
En ik heb bloed aan mijn voet
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:01:08 #133
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61188610
Ondanks dat ik in blijde vakantiestemming ben (ik vlieg om 18:50 uur naar een zonnig spanje waar het 30+ graden is), zag ik meteen toen ik wakker werd in de hoek van het plafond en de muur een dikke zwarte streep. Ik weet dan meteen he laat het is; het is lekkage veroorzaakt door een verstopte goot. Op de een of andere manier sijpelt er dan water langs een oude dichtgemaakte schoorsteen. Gevolg: dikke zwarte strepen langs mijn wit gestucte muren. 2 jaar geleden was het zo erg (d zwrte strepen heb ik niet gefotografeerd toendertijd zie ik). Nu is het niet zo erg,maar ik voel me een beetje onrustig, want wat tref ik aan als ik thuiskom? Nu kan ik niks meer doen, behale de VVE bellen, maar ze moeten in mijn huis en ik ben er niet.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:04:50 #134
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61188705
Gewoon sleutel achterlaten bij VVE Aventura, laat ze het maar oplossen.

Laat je vakantie niet verpesten.
Het zit wel in de lucht vandaag zeg
pi_61188787
dikke knuf voor She en Aventura
wat een pech allebei zeg....

mijn gewicht is alweer wat gezakt, dus zal idd wel met het vliegen te maken hebben gehad.
Gister nog 79,8, vanmorgen 79,1...
dus gaat de goede kant weer op vanaf maandag zit de vakantie dr weer op en ga ik weer helemaal die-hard gezonderen.
nu ben ik nog wat soepeler en neem ik nog wel eens (of best regelmatig) wat lekkers....

ga straks denk ik eens ff de stad in... kleren shoppen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61189028
Hmm ik bedenk me net (dankzij prof. Katan die net op de radio was) dat die liters thee met citroen die ik op een dag drink funest zijn voor mijn tandglazuur
Ik moet toch maar eens minderen met de thee.
pi_61189791
Ai, balen van de watersnoden, zeg! Drank lijkt mij het enige juiste antwoord.

mijn eetlijst voor vandaag:
O: magere kwark
T: handvol pecannoten
L: bakje adukibonen-aardappelsoep en een klein specerijenbroodje
T: smoothie van yoghurt en nectarine
T: iets zoets bij de thee. krijg leuke visite
D: nog onbekend. We gaan bij vrienden eten. Ik hoop heel hard op sushi (dame in kwestie is Japans )
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:47:13 #138
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61189856
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:04 schreef SHE het volgende:
Gewoon sleutel achterlaten bij VVE Aventura, laat ze het maar oplossen.

Laat je vakantie niet verpesten.
Het zit wel in de lucht vandaag zeg
Ja, ik moet dit toch regelen voor ik wegga. Anders zit ik daar te kniezen..
Jij ook sterkte met je waterballet
pi_61189976
Ik moet volgende week naar Edinburgh voor mijn werk, en ik zie daar, eatwise, een beetje tegenop... Ik heb namelijk vrij weinig invloed op de keuze van lunches, restaurants e.d. Dus ik zie mezelf al bergen vettige sandwiches eten en vieze pubfood. Ik heb ook nog s geen tijd om te sporten, dus zie mezelf al helemaal drie kilo zwaarder en met een enorme plofbuik terugkomen...
  donderdag 28 augustus 2008 @ 12:52:40 #140
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61190016
Heeft iemand trouwens gisteren op rtl 4 'Super dik - super dun' gekeken? Dan ruilen een fatty en een extreem mager persoon o.b.v. een arts hun dieten voor een bepaalde periode. Het geinige is dat ze samen in 1 huis gestopt worden. Een kwellig voor beiden Tussendoor zie je clips met wetenswaardigheden en testjes. Zo ging Dr. Gillian McKeith (bekende naam in het voedingswereldje trouwens) gisteren op de bres tegen dikke konten. Eenstel big-bottomed vrouwen gingen daartoe op een paardrij-simulator zitten, want daar schijnt je reet van te gaan slinken. En probeerde een dame het 'appeldieet' uit. Hilarisch hoe wanhopig iemand kan worden van 2 weken alleen appels eten. Ik zou ook he-le-maal GEK worden. Vermakelijk programma!
pi_61190266
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 12:52 schreef Aventura het volgende:
Heeft iemand trouwens gisteren op rtl 4 'Super dik - super dun' gekeken? Dan ruilen een fatty en een extreem mager persoon o.b.v. een arts hun dieten voor een bepaalde periode. Het geinige is dat ze samen in 1 huis gestopt worden. Een kwellig voor beiden Tussendoor zie je clips met wetenswaardigheden en testjes. Zo ging Dr. Gillian McKeith (bekende naam in het voedingswereldje trouwens) gisteren op de bres tegen dikke konten. Eenstel big-bottomed vrouwen gingen daartoe op een paardrij-simulator zitten, want daar schijnt je reet van te gaan slinken. En probeerde een dame het 'appeldieet' uit. Hilarisch hoe wanhopig iemand kan worden van 2 weken alleen appels eten. Ik zou ook he-le-maal GEK worden. Vermakelijk programma!
Nee gemist. Klinkt wel interessant. Gillian McKeith is toch die vrouw met een bochel van ' Je bent wat je eet'?
Was die extreem magere persoon van nature mager of vanwege een streng dieet?
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:05:54 #142
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61190337
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:03 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nee gemist. Klinkt wel interessant. Gillian McKeith is toch die vrouw met een bochel van ' Je bent wat je eet'?
Was die extreem magere persoon van nature mager of vanwege een streng dieet?
In deze aflevering was de magere een meisje die domweg niet van eten hield. Maar dat bleek gedurende de uitzending wel mee te vallen - het kind durfde gewoon nooit iets nieuws te proberen.
Die McKeith is inderdaad ook van 'Je bent wat je eet'.
pi_61190338
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:08:51 #144
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61190399
* Aventura legt haar dubbele boterham met gebakken ei en spek opzij en duikt onder de tafel
pi_61190506
Er heeft overigens een paar jaar geleden een artikel in (ik meen) The Observer gestaan over McKeith, ze gebruikt bijvoorbeeld een Dr-titel terwijl niemand weet waarop ze nu is gepromoveerd of aan welk instituut. Ze heeft een MSc aan een Ivy-league universiteit, maar in een totaal ander vakgebied. En bij vlagen praat ze echt bullshit. En ze eet veel te weinig.

Ik geloof haar niet.
pi_61190685
Zij is toch die dame die de mensen laat huilen en groentesap drinken? Hoewel grappig en leuk voor tv, ben ik toch voor wat meer genuanceerde aanpak. Maar dan zou ik er ook niet meer naar kijken op tv
  donderdag 28 augustus 2008 @ 13:35:08 #147
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61191060
Gillian is gestoord en eng.

Altijd als ik haar gezien heb, wil ik opstandigerwijs hamburgers eten.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 14:32:03 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61192503
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
*ril*.
Als je haar op mij afstuurt ben ik in no time op streef .
Niet meer actief op Fok!
pi_61192574
She will whip you into shape
pi_61193142
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef SHE het volgende:
Gillian is gestoord en eng.

Altijd als ik haar gezien heb, wil ik opstandigerwijs hamburgers eten.
Ik ook, heel veel!

En wat een nare watersnoodrampen, sterkte er mee SHE en Aventura. (Heb ooit in een oud huis gewoond met én een lekkend dak en een kelder die steeds onderliep, dus ik ken het leed...).

Vanmorgen was ik vrij en heb eerst lang gelopen (bijna 2 uur) met de honden en heb me daarna op een ontbijt gestort met eitjes, plakjes ham en cracottes.
T: kwark ent fruit.
L: ga ik nu doen met een boterham met pindakaas.

Vanavond maak ik een salade met gerookte zalm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')