Is meestal zo. Als ze kleine borstjes hebben dan hebben ze meestal een lekkere kont. Net als bij Kelly Clarkson.quote:
Die eerste 2 waren niet echt nodigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:27 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ja want groot is ook niet alles:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien ook wel:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:31 schreef gers het volgende:
maar ze blijft wel mega lekker ondanks der kleine tetten
Kelly Clarksonquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is meestal zo. Als ze kleine borstjes hebben dan hebben ze meestal een lekkere kont. Net als bij Kelly Clarkson.
[ afbeelding ]
[..]
Die eerste 2 waren niet echt nodig. Die laatste is wel
![]()
Overigens vind ik grote borsten niet eens mooi. Zoals die van Keeley Hazell gaat nog net, maar groter moeten ze niet worden.
Je kent Kelly Clarkson toch wel?quote:
quote:
damm die heeft duidelijk de genen van de moeder ipv de vaderquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kent Kelly Clarkson toch wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nee, is niet dochter van
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Ik ken alleen Little Big Adventurequote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen maar het is precies wat ik dacht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, echt ?quote:
quote:
oew die heb ik nog, Little Big Adventure 2 welteverstaan, geweldig leuk en origineel spelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken alleen Little Big Adventure
Leuk spel was dat. En voor die tijd ontzettend mooie graphics.
[ afbeelding ]
Deel 2 is wel leuker, wat meer vrijheid. Inderdaad erg origineel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:11 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
oew die heb ik nog, Little Big Adventure 2 welteverstaan, geweldig leuk en origineel spel
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:17 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb eindelijk ook mijn nummer gevonden. het was samim - heater:
En dan heb je hem geluisterd na anderhalve dag zoeken en dan is hij niet eens zo mooi meer ofzo
Noem me een nerd, maar het eerste waar ik aan dacht was GTA.quote:
Denk ik ook altijd aan. Maar als ik dan zijn kop zie denk ik ook aan Tomorrow Never Dies van James Bond. Hij lijkt op de bonde rechterhand van de vijand, tevens vind ik het op een extreemrechtse kerel lijken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Noem me een nerd, maar het eerste waar ik aan dacht was GTA.
Je hebt gezocht in 2007 topics neem ik aanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:17 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb eindelijk ook mijn nummer gevonden. het was samim - heater:
En dan heb je hem geluisterd na anderhalve dag zoeken en dan is hij niet eens zo mooi meer ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |