En schiet ze dan allemaal neer en pleeg dan zelfmoord.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:13 schreef osmo het volgende:
Storm gewoon binnen en zeg dat het fort aangevallen wordt!
goede aanvulling!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:16 schreef Elixabete het volgende:
[..]
En schiet ze dan allemaal neer en pleeg dan zelfmoord.
Nah, beide niet. Gister kreeg ik een verlenging van me contract, en ik ben zon beetje de enige die uberhaupt nog wel eens iets doet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:18 schreef Kudtstudent het volgende:
Lijkt me duidelijk dat ze allemaal van mening zijn dat jij absoluut geen nieuwe inzichten kan brengen, alle creativiteit laakt en absoluut geen idee hebt waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn in het bedrijf. Ze hebben de hoop in je totaal opgegeven.
Dat, of je stinkt naar zweet.
Doe ik de volgende keer wel. Goed idee trouwens, koffie...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Trouwens: je hebt het verkeerd aangepakt.
Je had niet moeten vragen "moet ik ook?". Je had gewoon binnen moeten lopen en gaan zitten met je bakkie koffie en wachten op wanneer de vergadering zou beginnen.
Probleem is dat mijn baan ongeveer nietsdoen ís. Een vergadering is dan een welkome onderbreking van uit het raam staren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Niemand ziet toch dat je niets doet?
Wat is het probleem?
zit te fokken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:30 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Kortom die gasten zitten daar nu achter een gesloten deur lekker een potje te pokeren, bakkie koffie erbij terwijl de TS wel moet werken.
Die email was een antwoord op iets wat iemand had gestuurd of geregeld, in de vorm van thanx. Er is inmiddels nog een mailtje binnen, die ik moest doormailen naar iemand anders. Dat heb ik gedaan. En nee, geen ambtenaar, maar wel met 4 man op de afdeling, waar 1 of 2 genoeg was geweest.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:36 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
[..]
Zelfs die ene email beantwoorden is je teveel werk ? Je bent zeker ambtenaar ?
Hehehe, kende m al, maar idd goed idee. Ik heb alleen geen bijl. Wel een schaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:40 schreef Kudtstudent het volgende:
Heb jij mijn edit nou al gelezen? Storm daar naar binnen man en PWN ze
Afdeling inkoop, UPS hoofdkantoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:41 schreef lennartb.nl het volgende:
Mag ik jou misschien vragen naar je functie? En in wat voor bedrijf?
En ga gewoon roken, fuck them!
Oh doe mij mijn xbox es ophalen dan vanmiddagquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:43 schreef superworm het volgende:
[..]
Afdeling inkoop, UPS hoofdkantoor
En dat terwijl er normaal 4 mensen daar zijn om dat te doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:01 schreef superworm het volgende:
Nou, gerookt, flink potje gescheten, naar de receptie gelopen om een pakketje op te halen en dat alles in tempo 0... kwartier later
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:08 schreef Devlinsect het volgende:
Vergaderingen zijn kut. Wees blij dat je kan fokken.
Nou, net ging de deur open, dus ik denk JAAAH REMI IS NIET MEER ALLEENquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:04 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
En dat terwijl er normaal 4 mensen daar zijn om dat te doen?
En in de vergaderzaal zitten ze lekker ritueel de nieuwe te verkrachten
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:13 schreef osmo het volgende:
Masochistische papercut sexquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Nou, net ging de deur open, dus ik denk JAAAH REMI IS NIET MEER ALLEEN
maar nee hoor
ze moesten een of andere authorisatiematrix hebben ofzo, of ik die wilde opzoeken en uitprintenenorm dik pakket, misschien hebben ze het nodig bij de masochistische inwijdingsrituelen. Die heb ik ook nooit gehad, miss dat ze me zien als Zwitserland ofzo
Ze zijn die nieuwe gewoon keihard aan het uitwonen inwerken!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Nou, net ging de deur open, dus ik denk JAAAH REMI IS NIET MEER ALLEEN
maar nee hoor
ze moesten een of andere authorisatiematrix hebben ofzo, of ik die wilde opzoeken en uitprintenenorm dik pakket, misschien hebben ze het nodig bij de masochistische inwijdingsrituelen. Die heb ik ook nooit gehad, miss dat ze me zien als Zwitserland ofzo
In m'n Remi... als in Alleen op de wereld Remiquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:24 schreef Sok41 het volgende:
Remi, afdeling inkoop, UPS-hoofdkantoor.. Bladert eens door de gouden gids, tot zo haha
Nou... Wat een klassiekerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:34 schreef Quara het volgende:
[..]
In m'n Remi... als in Alleen op de wereld RemiBoek van Hector Malot, ken je klassiekers.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Niemand ziet toch dat je niets doet?
Wat is het probleem?
Wat is je mail adres, spam dat even hier en je hebt opeens een stuk meer te doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:25 schreef superworm het volgende:
Oh, kijk, er is een email binnengekomen. Wel 1.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:13 schreef osmo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |