Nee, 't is Interpolis.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:29 schreef Jordy-B het volgende:
't is Extince, toch?
oh ik vind die stem echt zo leuk!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:22 schreef Kudtstudent het volgende:
Ik erger me dagelijks weer kapot aan die ontzettend irritante rottige KUT Interpolis reclame. Die ene die ingesproken is door één of andere brabantse allochtoon.
Deze dus
Klacht lijkt me vrij duidelijk. Huur de volgende keer iemand in die wel ABN spreekt en bedenk meteen iets origineels.
EDIT: Vooral dat laatste: "Interpowwlis.nl"![]()
![]()
Ik ken mijn klassiekers. Maar ik heb nog nooit iets gelezen over een "extince".quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:49 schreef Fha het volgende:
Extince! Ken je klassiekers man!
Een hondenras?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:50 schreef Lyzio het volgende:
Extince! Viervoeters!
Ja, ik hier. En ik heb al heel lang geen alcohol meer gedronken. Wanneer mag ik nou eindelijk eens met je komen spelen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:52 schreef Jojoortje het volgende:
Heuj Daf!
Jij hier?
OT: Eens met TS
Waarom wist ik dat je daar over ging beginnen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:53 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, ik hier. En ik heb al heel lang geen alcohol meer gedronken. Wanneer mag ik nou eindelijk eens met je komen spelen?
Omdat jij - net zoals ik - een dirty mind hebt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat je daar over ging beginnen?
Dan ken je deze klassieker dus niet en dat is wel stom..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ken mijn klassiekers. Maar ik heb nog nooit iets gelezen over een "extince".
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Omdat jij - net zoals ik - een dirty mind hebt.
extincequote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:56 schreef Leanne het volgende:
[..]
extince!
was wel lachen toch?
ff luisteren...
hoi Murkiequote:Op woensdag 27 augustus 2008 01:39 schreef MuRKie het volgende:
Extince is ook niet mijn ding, maar ik weet tenminste wel wie/wat/waar het is
Dat is ons aller Extince. Niet dat ik nou zo pro urban(eigenlijk zou die subcultuur eens verbannen moeten worden) ben maar BNers zou je moeten kennen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:22 schreef Kudtstudent het volgende:
Ik erger me dagelijks weer kapot aan die ontzettend irritante rottige KUT Interpolis reclame. Die ene die ingesproken is door één of andere brabantse allochtoon.
Deze dus
Klacht lijkt me vrij duidelijk. Huur de volgende keer iemand in die wel ABN spreekt en bedenk meteen iets origineels.
EDIT: Vooral dat laatste: "Interpowwlis.nl"![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |