Dus dan?quote:
Niet eens ff herhalen?quote:Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
- Kijk maar in het Fok!kers Gay and Lesbian Pride weekend Meet part 2a topic
damn ik wil ook 6 weken op vakantie...quote:Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
- fitness, hardlopen, stappen, vakantie (vandaar 6 weken Brazilië), enz.
hahahahahaha wat wil je horenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:16 schreef Ralfieboy het volgende:
Iemand nog positieve reacties op mijn vragenlijstje?
Dies kwijt...quote:
Maar er zijn andere wegen:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dies kwijt...
Maar clarice kan ook eigenlijk niet zingen... Acda en de munnik zingen het gewoon zo ontzettend mooi (maar is niet op youtube helaas)
Gewoon ff liedje bij youtube zoeken! Staat op youtube nog een versie...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dies kwijt...
Maar clarice kan ook eigenlijk niet zingen... Acda en de munnik zingen het gewoon zo ontzettend mooi (maar is niet op youtube helaas)
Tja, laten we zeggen... Torries love Torriesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:08 schreef Cairon het volgende:
Nooit hoor je me nooit zal ze de jouwe zijn!
Ik zal er hoogst persoonlijk voor zorgen dat ze nooit in jouw handen valt, maar dat ze ten prooi valt aan Ruth's misdadig mollige worst-vingertjes!
Ik had Pixie Trash NOOIT met jou moeten opzadelen! Die inburgeringscursus ging WAY too easy!
dat heeft geen zin want die kieper jij toch over je bureauquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:11 schreef Ang3l het volgende:
Geen flesje actimel?
heb ik een wit schortje voor ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:26 schreef Ang3l het volgende:
JAMAAR! Als jij dan gewoon ff schudt, opent en in een mooi glas schenkt
Ben je een goede PA?!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb ik een wit schortje voor ?
Laat maar komen, ik lust ze rauwquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:18 schreef Cairon het volgende:
kijk maar uit Stroekie... als Stephan's PA ben je een gewild figuur...
Everyone wants my little Julyquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:18 schreef Cairon het volgende:
kijk maar uit Stroekie... als Stephan's PA ben je een gewild figuur...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Okay, breng ik zaterdag wel een slabber voor je mee
ik heb gisteravondn nog even veldonderzoek gedaan, en Cooks aan de kerkstraat ziet er wel leuk uitquote:
Desculpa que passar aquiquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Everyone wants my little July
Maar goed, ik sta al 2 avonden voor en hoef alleen de maandag nog maar een afspraak met July te hebben. En zoals gezegd kan ik volgende week gewoonThat fat bitch should keep her greasy paws off of my staff! Ze heeft al 3 slaafjes: Schlomo, Daisy en Nuno. Wat wil ze doen, de hele stad tot haar kinderen maken?
Ja toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb gisteravondn nog even veldonderzoek gedaan, en Cooks aan de kerkstraat ziet er wel leuk uit
In het rollenspel wat we spelen kunnen Vampieren slaafjes maken van mensen door ze 3 avonden lang van hun bloed te laten drinken. Een van de medespelers (Rik) speelt een dikkke vervelende gestoorde Joodsse slagerin die van alles wat ze tegenkomt wel zo'n slaaf probeert te maken (een Ghoul). Dus Roel (Kugari Ken / Cairon) verzint steeds de meest exotische voorbijgangers, zoals Daisy de straatprostituee en onlangs ook Nuno de Latinoquote:
Geodemorgen lindo.quote:Goedmorgen![]()
Precies! I have to live up to my Naturequote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:16 schreef Cairon het volgende:
Als jij er voor zorgt (je blijft een conniver)
Ik heb hem gisteren in de auto duidelijk gemaakt dat In Game ook In Game is en dat grudges in het spel heeeeeeeeeeeelemaal los staan van gevoelens OOCquote:dat die vetklep het onderspit gaat delven dan gaat niet Ruth maar Rik je dod maken heb ik zo het idee...
quote:En dan missen we ineens drie leden ipv twee
Heb je al zenuwen voor je dansshow van zaterdag?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Bladiebla.
Ik slaap er al slecht vanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je al zenuwen voor je dansshow van zaterdag?
DOMINATE!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hem gisteren in de auto duidelijk gemaakt dat In Game ook In Game is en dat grudges in het spel heeeeeeeeeeeelemaal los staan van gevoelens OOC
Het karakter is leuk jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:22 schreef Cairon het volgende:
Ik ben fan van Ruth!
Ze is echt een stampeding bull. Een olifant in een proceleinkast. Lomp. Roekeloos. Gevaarlijk. Dom. Totaal geen respect voor ons voer (iets wat Toreadors met hun hoge Humanity niet echt kunnen waarderen). Totaal geen respect voor de Masquerade (iets wat de Prince waarschijnlijk niet zal kunnen waarderen) ... and above all.... she is fat and ugly! And we all now how Toreadors feel about fat and ugly people daaaaaarlingquote:Al had ik soms graag gezien dat er tussen de vetrollen ook iets van verstand kon worden gevonden in plaats van etensresten.
Maar snoesje... we gaan toch ECHT een dansje wagen samen hoor! Doen we wel eerst ff wat drinken van te vorenquote:
Ik en slaaf mmmm, is dat iets in zijn dromen of zoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:18 schreef Ang3l het volgende:
In het rollenspel wat we spelen kunnen Vampieren slaafjes maken van mensen door ze 3 avonden lang van hun bloed te laten drinken. Een van de medespelers (Rik) speelt een dikkke vervelende gestoorde Joodsse slagerin die van alles wat ze tegenkomt wel zo'n slaaf probeert te maken (een Ghoul). Dus Roel (Kugari Ken / Cairon) verzint steeds de meest exotische voorbijgangers, zoals Daisy de straatprostituee en onlangs ook Nuno de Latino
Iets zegt me dat ie wil dat je de slaaf wordt van een dikke joodse trut
Het gaat prima met haar, koppig zoals altijdquote:Geodemorgen lindo.
Como sua mãe está fazendo?
ik heb voor mijn dagelijkse porie roddel en achterklap het H topic op Fok! gevondenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik en slaaf mmmm, is dat iets in zijn dromen of zo![]()
[..]
Het gaat prima met haar, koppig zoals altijd![]()
Ik ga even koffie drinken en roddelen met de dames tot zo
Ik vraag me af of ik daar eens een hartig woordje over moet hebben met ons aller Ruth... het stampeding bull gedeelte dan... ineens is haar Sire, waar ze gloeiende ruzie mee heeft een stuk sympathieker... non?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:25 schreef Ang3l het volgende:
Ze is echt een stampeding bull. Een olifant in een proceleinkast. Lomp. Roekeloos. Gevaarlijk. Dom. Totaal geen respect voor ons voer (iets wat Toreadors met hun hoge Humanity niet echt kunnen waarderen). Totaal geen respect voor de Masquerade (iets wat de Prince waarschijnlijk niet zal kunnen waarderen) ... and above all.... she is fat and ugly! And we all now how Toreadors feel about fat and ugly people daaaaaarling
Ik denk dat onderbewuste dingen in zijn echte leven stiekem in zijn verhaal sluipen jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik en slaaf mmmm, is dat iets in zijn dromen of zo![]()
Nogs teeds zenuwachtig?quote:[..]
Het gaat prima met haar, koppig zoals altijd![]()
Niet over mij roddelen!!!!!!quote:Ik ga even koffie drinken en roddelen met de dames tot zo
Ik snap waarom die twee gebrouilleerd zijn, laten we het zo zeggen. Kan een Sire trouwens aangesproken worden op het roekeloze gedrag van zijn/haar Childe? In dat geval is zijn leven wel een beetje in gevaar als ie Ruth zo door laat stampen. Misschien dat ik maar eens een bezoekje moet gaan brengen aan dat gesticht, of nog een brief moet schrijven. Hallibot was de naam?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:31 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik daar eens een hartig woordje over moet hebben met ons aller Ruth... het stampeding bull gedeelte dan... ineens is haar Sire, waar ze gloeiende ruzie mee heeft een stuk sympathieker... non?
Nou ja, hoe durven ze dát te beweren?!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Er werd mij op mijn werk vanochtend verteld dat ik gemeen was
en hoe ga je het tegendeel bewijzen ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Er werd mij op mijn werk vanochtend verteld dat ik gemeen was
Dat snap ik nou ook nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:04 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nou ja, hoe durven ze dát te beweren?!
Niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe ga je het tegendeel bewijzen ?
Ik geloof dat Halbot al lang en breed met Ruth gebroken heeft en er niet eens meer verantwoordelijkheid voor wil dragen. She's a huge girl now, and she can make descisions on her own.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap waarom die twee gebrouilleerd zijn, laten we het zo zeggen. Kan een Sire trouwens aangesproken worden op het roekeloze gedrag van zijn/haar Childe? In dat geval is zijn leven wel een beetje in gevaar als ie Ruth zo door laat stampen. Misschien dat ik maar eens een bezoekje moet gaan brengen aan dat gesticht, of nog een brief moet schrijven. Hallibot was de naam?
*likt de envelop naar de Prince dicht en begint opnieuw te schrijven*
Je begint wel tijdens het spelen Prince of the City trekjes te vertonenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:11 schreef Ang3l het volgende:
Zou dat rollenspel en het feit dat ik daarin een conniving bitxh speel toch iets te hard doorwerken in mijn echte leven?
Apparantly not. At least, not sensible ones!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik geloof dat Halbot al lang en breed met Ruth gebroken heeft en er niet eens meer verantwoordelijkheid voor wil dragen. She's a huge girl now, and she can make descisions on her own.
Echt he!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:13 schreef Cairon het volgende:
[..]
Je begint wel tijdens het spelen Prince of the City trekjes te vertonen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |