Love? Wat is dat?quote:
Wat een tegenstribbeling!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:30 schreef Cairon het volgende:
HELL NO
Je weet wat ze zeggen van diegene die het hardst tegesprekenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een tegenstribbeling!
Is het dan toch? .....
Paul & Kugje sittting in a tree... K I .... o wacht je bent storyteller vanavond en bepaald mijn (on)leven
Fijn he, machtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:36 schreef Cairon het volgende:
ok dus Ruth's nieuwe ghoul... daar gaan nog leuke dingen mee gebeuren als het aan mij ligt... en zie eens aan het LIGT AAN MIJ!
muahahahahaaaaa
vanwaar die achterdocht?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. The point being?
I know you, there is a hidden agenda
IK HAAT JE NUNO! IK HAAT JE!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van diegene die het hardst tegespreken
Ik zei niet iedereenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vanwaar die achterdocht?
In jou ogen werkt iedereen volgens een plan tegenwoordig.
Ben jij ook gegrepen door het consperacytheorie-virus
Wat dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:36 schreef Nuno_G het volgende:
Je weet wat ze zeggen van diegene die het hardst tegespreken
En dan heb je een leuk stelletjequote:
Op ieder potje past een dekseltje (nou geen potje in dit gevalquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hi hi Kug als aanstelletje hi hi
Getver!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Er waren inderdaad veel beren in Parijs. Hubba hubba!![]()
In Antwerpen waren we in een bar, Boots, en op een gegeven moment hoorde ik een onwijs raar geluid. Dus ik vroeg nog: "Zat dat in de muziek?" (! ) maar het was een kermende vent die aan de bar gefist werd.
![]()
Het is voornamelijk Ang3l en Nuno die baltsgedrag naar elkaar toe vertonen in het Spaansquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:32 schreef Ralfieboy het volgende:
Pfff. Ik ben aan het eind van de eerste pagina doorgegaan naar 5 hoor, dat slappe ouwehoer!![]()
Heb ff doorgescreand, maar volgens mij niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:45 schreef Ralfieboy het volgende:
Hehehe. Dus er is niks interessants gebeurd in de tussentijd?
tuurlijk wel en waar blijft ralfs lijstje?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:45 schreef Ralfieboy het volgende:
Hehehe. Dus er is niks interessants gebeurd in de tussentijd?
soon also available in Einhovenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..] vunzigheid in Parijse en Berlijnse kroegen.
Fisten op Pannquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soon also available in Einhoven
Ja, ja, komt er aan...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel en waar blijft ralfs lijstje?
Ik laat er liever geen verwarring over ontstaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
op Friso kan dat weer wel omdat het dan brabants is voor feest
FF is ook niet mijn kopje thee. Feestjes welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik laat er liever geen verwarring over ontstaan
heeft je werk toevallig een vestiging in Gouda ?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:22 schreef Ralfieboy het volgende:
Wat is je voornaam?
- Ralf
Wat is de betekenis van je nickname?
- Ehh, gewoon m'n naam...!?
En die van je user-icoon?
- Ehh, gewoon m'n naam...!?
En van je signature?
- Heb ik niet
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
- Via het Fok!kers Gay and Lesbian Pride weekend Meet topic, via Stroekie dinges
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
- Ken hem niet, maar als toch dan dus via het Fok!kers Gay and Lesbian Pride weekend Meet topic. Val op jonger dus een rapportcijfer zit er niet in hahaha
Hoe oud ben je?
- 10 jaar ouder dan m'n minimale date leeftijd
Wat voor studie/werk doe je?
- Trainer bij een softwarebedrijf
Waar woon je (ongeveer)?
- Gouda (precies)
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
- Kijk maar in het Fok!kers Gay and Lesbian Pride weekend Meet part 2a topic
Heb je een vriendje? (of zoiets)
- Nee (of zoiets)
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
- fitness, hardlopen, stappen, vakantie (vandaar 6 weken Brazilië), enz.
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
- Zie 2 vragen terug
Wat is je eerste indruk van ons?
- 'Wat een geouwehoer' hahaha
Wat wil je ons nog vragen?
- Nog iemand single tussen 24 en 28? (Ik mag van m'n vrienden niet meer daten onder de 24, want dat is toch kansloos)
Nopquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft je werk toevallig een vestiging in Gouda ?
Tssss...quote:
Gelukkig val ik ook buiten de grenzen, want iemand die van die grenzen stelt heb ik al helemaal niets meequote:
grenzen gesteld op leeftijd zijn idioot, zou je eerst niet kijken naar de persoon zelf en dan beslissen. Maar goed die discussie heb ik al zovaak gevoerd dus laat maarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:01 schreef Ralfieboy het volgende:
Het zijn ook de grenzen van anderen. En ik heb hier, bij wijze van test, mee ingestemd. Dat dus.
Persoon!? Uiterlijk of innerlijk? Of meer de lengte?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
grenzen gesteld op leeftijd zijn idioot, zou je eerst niet kijken naar de persoon zelf en dan beslissen. Maar goed die discussie heb ik al zovaak gevoerd dus laat maar
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet naar uiterlijk kijk, natuurlijk wel maar er is zoiets als een klik, dat kan ik niet uitleggen. ik heb gewoon eeen brede smaak en leeftijd heeft daar meestal niks mee te maken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Persoon!? Uiterlijk of innerlijk? Of meer de lengte?
als het zaterdagavond maar over isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:24 schreef hierissieweer het volgende:
pff, ik en mijn omgeving hebben last van de gevolgen van hachee...
Zie je het al voor je? De lakens elke keer op en neer... Maar voordeel: heb wel ruimte om mij heen op het feesie!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het zaterdagavond maar over is
anders ga je maar mooi in de badkuip slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |