Je had nieteens de lapoquote:
Ik wil met kerst weer een sjiek kookboek vragen, of 1 van Gordonquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Morgen mijn nieuwe Gordonboek ophalen op het postkantoor
Niet waar!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:33 schreef AKnynke het volgende:
je had hem al open voordat de vorige dicht was! Smiecht!
Hee, je bent groen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:35 schreef Vork het volgende:
Ik kan je anders ook gewoon uit het topic verwijderen
Sinds wanneer ben jij mod??quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:35 schreef Vork het volgende:
Ik kan je anders ook gewoon uit het topic verwijderen
Ja tof, kan ik op mijn gemakje eens even wat boeken doornemen. Maar ik denk dat Jamie sowieso als eerste afvalt en dat alleen nav van zijn programma's die ik wel erg leuk vind om naar te kijken maar niet dat ik denk van: woeiiii dat ik wil ik ook eens een keer klaarmaken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
MK, ik ben bang dat je dan eerst eens een middagje in mijn kast moet rondneuzen...![]()
gaan we 's samen koken
Nee, service heet dat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hee, je bent groen.
Btw, machtsmisbruik.
Die meiden komen hier alleen maar om een beetje te klessebessen met elkaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:38 schreef remlof het volgende:
* remlof schudt even wat mensen wakker: Culinaire modwissel
das ni veel, geen idee wat die bagaboo's kosten, ze hebben wel 200 verschillendequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:36 schreef AKnynke het volgende:
die is wel tof kaasplank, maar wel een stuk kleiner. En duurder schat ik zo. Die witte is rond de 40 euro..
[ afbeelding ]
Ja tof is dat hè? Ik zit hier vaak stiekem in een hoekje een biertje te drinken en naar al die verhalen te luisterenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die meiden komen hier alleen maar om een beetje te klessebessen met elkaar.
Net alsof ik een med lees!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:38 schreef remlof het volgende:
* remlof schudt even wat mensen wakker: Culinaire modwissel
quote:
Ik print ze uit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja tof is dat hè? Ik zit hier vaak stiekem in een hoekje een biertje te drinken en naar al die verhalen te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |