Mijn vriendin en ik zijn zover dat ze niet meer alles van me accepteertquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Gewoon alles onder de dekens houden.
Wat een zeikwijfquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:19 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik zijn zover dat ze niet meer alles van me accepteert
1 persoons bedquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat een zeikwijfik moet er tegenwoordig om lachen en de geur analyseren
We liggen altijd lepeltje lepeltjequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
In een tweepersoonsbed ruik je het minder dan?
Als jouw partner gewoon zijn pik in je reet steekt is er toch niets aan de hand.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:32 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
We liggen altijd lepeltje lepeltje
Nou, dan gaat je gas toch juist de andere kant op?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:32 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
We liggen altijd lepeltje lepeltje
Zij ligt achterquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:38 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou, dan gaat je gas toch juist de andere kant op?weet niet waar het bij jou vandaan komt
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:34 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Als jouw partner gewoon zijn pik in je reet steekt is er toch niets aan de hand.
k ga stuk van de reacties hiero.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:39 schreef Rikketik het volgende:
Als je vriendin slaapt, keihard een scheet in haar gezicht laten. Daarna in relatietherapie gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |