Ook heb ik voor EEN keer een column van Nico op mijn site gezet opgeleukt met screenshots van de betreffende uitzending. Het betreft de column van afgelopen donderdag (Ze is weg) over o.a Theo van Gogh en de fanclub van Anouk.
Verder heb ik mijn site anders ingedeeld met een frame ik hoop dat het wat overzichtelijker is geworden het werken met frontpage zit me nog niet echt in de vingers.
(De mp3 van Paul de leeuw met Nico de tuinman daar heb ik nog geen tijd voor gehad)
Verder was mijn site op de radio van de week ,ik hoorde het ook pas later het was bij de KRO op radio 1, maar ere wie ere toekomt het was in het kader van de afluisterpraktijken van Luistervink
Op deze link stond van de week nog wat info erover http://www.omroep.nl/kro/dingen/
Nu nog de link naar mijn site http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/
Ik hoop dat het allemaal werkt het werd nogal laat vannacht
groet,
Rob
Vergeet niet even voor hem te stemmen. (Ps R@b ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je hier even zo promoot.) (Komt het u gelegen dat ik de tijgernoot even promoot?)
Nico Dijkshoorn (doordevil)
Kan iemand me uitleggen wat de procedure is om een stem uit te brengen op een echt goeie site in die top zoveel? R@b?
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 21 November 1999).]
R@b Bedankt en ga vooral zo door!!!!!!
Wat betreft het stemmen op die TOP25, Jaybee, dat moet je gewoon doen door vanaf mijn site op dat bannertje te klikken waarna je uitkomt op die top25, dan is je stem al geteld, de site die je op die top25 aanklikt maakt verder niet meer uit, overigens kun je maar een keer per dag stemmen geloof ik. Wordt toch een beetje een ranzige bedoeling die top25 met allerlei sex-sites erin die zgn. naaktfoto's van BB hebben, onbegrijpelijk dat demon die niet weert maar ja.
Door mijn grotere webruimte die ik nu heb kan ik alle mp3's ook weer als mp3 wegzetten en hoef ik niet meer met .zip files te klooien met de wat oudere files
Ik kan nu tot 31 december vooruit dus ik hoop dat de server die ik nu mag gebruiken bevalt (wederzijds uiteraard)
Tot later
Rob
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |