abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 november 1999 @ 08:34:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_221803
De uitzending van Paul de Leeuw als maatje ruud aan het koken met Cas Spijkers heb ik nu in mp3 op mijn site gezet inclusief 8 screenshots De mp3 is gesampled op 64 kb en afspeelduur is ruim 7 minuten

Ook heb ik voor EEN keer een column van Nico op mijn site gezet opgeleukt met screenshots van de betreffende uitzending. Het betreft de column van afgelopen donderdag (Ze is weg) over o.a Theo van Gogh en de fanclub van Anouk.

Verder heb ik mijn site anders ingedeeld met een frame ik hoop dat het wat overzichtelijker is geworden het werken met frontpage zit me nog niet echt in de vingers.

(De mp3 van Paul de leeuw met Nico de tuinman daar heb ik nog geen tijd voor gehad)

Verder was mijn site op de radio van de week ,ik hoorde het ook pas later het was bij de KRO op radio 1, maar ere wie ere toekomt het was in het kader van de afluisterpraktijken van Luistervink
Op deze link stond van de week nog wat info erover http://www.omroep.nl/kro/dingen/

Nu nog de link naar mijn site http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/

Ik hoop dat het allemaal werkt het werd nogal laat vannacht

groet,

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_221804
Rob, ik moet het een keer zeggen: je site is echt errug leuk!
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_221805
R@b: Je bent goed bezig!!! thanks!
Greetz Tina

pi_221806
R@b is al tijden goed bezig, heeft een geweldige site, en verdient daarom naar mijn mening van ons allemaal een stem voor de BB site top 25 voor zijn BB pagina's.

Vergeet niet even voor hem te stemmen. (Ps R@b ik hoop dat je het niet erg vind dat ik je hier even zo promoot.) (Komt het u gelegen dat ik de tijgernoot even promoot?)

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

zondag 21 november 1999 @ 14:20:00 #5
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_221807
Ik sluit me bij de vorige schrijver aan. Geweldige site. Ik was blij verrast met de illustraties bij mijn verhaal.
Bedankt, R@b

Nico Dijkshoorn (doordevil)

pi_221808
Dat valt niet mee zeg, stemmen op een goeie site op die top 25.

Kan iemand me uitleggen wat de procedure is om een stem uit te brengen op een echt goeie site in die top zoveel? R@b?

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 21 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

zondag 21 november 1999 @ 16:51:00 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_221809
Is er geen mogelijkheid om voldoende ruimte voor Rob in te richten op de FOK! server ?, Ik denk dat zijn pagina daar zo langzamerhand thuis hoort, en hoeft ie ook iet meer te schipperen met ruimte......
Dit is echt een perfecte aanvulling op het forum.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_221810
mee eens Buzzer!!!!!!
ik kijk regelmatig op de site van R@b en heb er al veel plezier aan beleeft,zo blijf je ook op de hoogte van wat er op de radio gebeurd en soms ook op tv buiten de BB uitzendingen.

R@b Bedankt en ga vooral zo door!!!!!!

Lucky 13
pi_221811
Oke Dank voor de positieve reacties. Wat betreft webruimte hoef ik me niet druk meer te maken dankzij Voyeur heb ik nu meer dan genoeg tot beschikking, ik zal daar later nog op terugkomen.

Wat betreft het stemmen op die TOP25, Jaybee, dat moet je gewoon doen door vanaf mijn site op dat bannertje te klikken waarna je uitkomt op die top25, dan is je stem al geteld, de site die je op die top25 aanklikt maakt verder niet meer uit, overigens kun je maar een keer per dag stemmen geloof ik. Wordt toch een beetje een ranzige bedoeling die top25 met allerlei sex-sites erin die zgn. naaktfoto's van BB hebben, onbegrijpelijk dat demon die niet weert maar ja.

Door mijn grotere webruimte die ik nu heb kan ik alle mp3's ook weer als mp3 wegzetten en hoef ik niet meer met .zip files te klooien met de wat oudere files

Ik kan nu tot 31 december vooruit dus ik hoop dat de server die ik nu mag gebruiken bevalt (wederzijds uiteraard)

Tot later

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 22 november 1999 @ 10:19:00 #10
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_221812
We hebben nu wel een nieuwe server, maar onze trafficlimiet gaat er al snel aan als we er een hele zooi geluidsfragmenten op gaan aanbieden. We kunnen natuurlijk wel iets afspreken dat je berichten op www.fokzine.net kan posten in onze superhandige database. Qua inhoud is je site fantastisch, maar design, overzichtelijkheid en navigatie laat wat te wensen over. No offense. Ik bouw zo een xtra gedeelte in het big brother gedeelte van de site, zodat het duidelijk blijft dat het jou stukkies zijn. Als je 't iets vindt moet je me maar ff mailen.
Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')