Mee eens.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat wordt het al weer vroeg donker buiten he
Ik mis de """""zomer """""nu al
Dan heb je niet goed gekeken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jou heb ik lang niet gezien op fok
Hier kwam zo'n gast voorbij op een paard... Echt niet normaal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:53 schreef Terpentin07 het volgende:
Volgens mij zag ik net al een bejaarde man met een rode jas en witte baard langs mijn raam vliegen.Het is toch niet te geloven.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
HOAX, zomer bestaat niet in Nederland.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Hier kwam zo'n gast voorbij op een paard... Echt niet normaal.
Met allemaal negers om hem heen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:55 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Hier kwam zo'n gast voorbij op een paard... Echt niet normaal.
Welke sneeuw?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:17 schreef gebrokenglas het volgende:
ah, de herfst. Regen die 's ochtends keihard tegen je ramen klettert, terwijl je lekker in je bed je nog even kunt omdraaien.![]()
De winter: heerlijk dat sneeuw wat onder je schoenen knoerpt als je naar de auto loopt. Lekker fris alles.
Waarschijnlijk niet meer.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:18 schreef Roflbroek het volgende:
[..]
Met allemaal negers om hem heen.
Je weet wel, zo'n witte kerst waar iedereen van vroeger altijd de mond over vol heeft dat het zo mooi is enzulks (en wat maar totaal 8 keer gebeurd is in de 20ste eeuw).quote:
Maar stiekem zijn het toch blanken die zwart zijn geworden door de roet?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:22 schreef King_of_cubes het volgende:
Terechte klacht. Vroeg donker.
[..]
Waarschijnlijk niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |