Haha ja misschien zijn de kleuren wel een beetje saai.. maar 1tje heeft schildpadkleur of hoe zeg je dat, das best apart.. En ze zijn helemaal niet saai hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:46 schreef Markster het volgende:
Saai.
Mijne zijn toffer, rood en zalm
Je DA zal je vragen beantwoorden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:07 schreef j31 het volgende:
8 a 10 wel ja? Ik dacht zelf aan zo'n 6 of 7 weken.. Maar t zou kunnen hoor, kan dat soort dingen nooit zo goed inschatten.
qua uiterlijk vind ik ze idd niet zo speciaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:09 schreef j31 het volgende:
[..]
Haha ja misschien zijn de kleuren wel een beetje saai.. maar 1tje heeft schildpadkleur of hoe zeg je dat, das best apart.. En ze zijn helemaal niet saai hoor
Post dan eens wat plaatjes van je eigen schattebeestjes dan!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:49 schreef Markster het volgende:
[..]
qua uiterlijk vind ik ze idd niet zo speciaal
Heb ik nog niet. Ze zijn nog bij mijn schoonmoeder, want mijn huisje is nog niet af.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Post dan eens wat plaatjes van je eigen schattebeestjes dan!
Beetje lullig om hier zo over zo'n lieftallig kitten te lopen zeiveren hè..
Naja smaken verschillen he, ik vind roodharig de enige kleur wat minder mooi bij poezen juistquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:12 schreef Markster het volgende:
[..]
Heb ik nog niet. Ze zijn nog bij mijn schoonmoeder, want mijn huisje is nog niet af.
Maar ik vind hem wel lief
Alleen niet speciaal
Ik hou van lapjes / rooie / zalme poesjes
Haha dank je wel! Ik hoop t ook en ik verwacht t eigenlijk ook niet hoor, dat er nog iemand komt. Maar je weet maar nooit he. Aan die plaatjes te zien die iemand zei in een linkje denk ik trouwens toch dat t een vrouwtje isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:59 schreef vronie het volgende:
Wat een lieverd.
Ik denk dat hij 8 weken is.
Wat fijn dat hij zo goed kan opschieten ,met je andere katten.
Dat er nog iemand naar hem op zoek gaat lijkt me stug,je laat een kitten zo jong niet naar buiten gaan.
Ik heb dit tig jaren geleden ook ondervonden,dat ik een kitten heb opgevangen.
Heb een briefje op mijn raam geplakt,dat hij was aan komen lopen.
Nooit een reactie gehad.
Hij was toen mijn liefste kater,en is 20 jaar geworden.
Ik hoop ook dat dit jouw overkomt.
Groetjes Vronie
Ik denk wtf moet je met je kitten bij de DA? Maar je bedoelt de dierenarts.. afkortingen worden steeds gekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:45 schreef j31 het volgende:
Ja heb je gelijk aan daarom ben ik vanmiddag naar de DA gegaan en poesje is helemaal gezond. Is ongeveer 8 tot 10 weken inderdaad en t is een vrouwtje![]()
Gaat supergoed samen met mn andere cypertje. Vanmorgen werd ik wakker door getrippel door t huis, waren ze lekker samen aan t spelenMijn andere poes moet er niet al teveel van hebben maar die blaast of gromt ook niet meer, negeert haar gewoon. Gaat wel goed komen denk ik
Haha ja shampootjes kopen enzoquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Ik denk wtf moet je met je kitten bij de DA? Maar je bedoelt de dierenarts.. afkortingen worden steeds gekker
Dat kan veel makkelijker: klik op de rode aanhalingstekens in de berichten die je wilt quoten. Dan krijg je een nieuw venster met daarin de quotes.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:19 schreef Barbaaf het volgende:
twee (of meer quotes): klik op quote knop met rechtermuis en selecteer ander venster/tab. Kopieer wat daar staat en plak het in de post die je aan het maken bent (ook "reageer" kan je in een andere tab openen).
Niet dat ik zo graag off-topic ga maar welke rode aanhalingstekens, ik zie ze niet? Is dat iets lay-out specifieks?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan veel makkelijker: klik op de rode aanhalingstekens in de berichten die je wilt quoten. Dan krijg je een nieuw venster met daarin de quotes.
Ik snapquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:19 schreef Barbaaf het volgende:
twee (of meer quotes): klik op quote knop met rechtermuis en selecteer ander venster/tab. Kopieer wat daar staat en plak het in de post die je aan het maken bent (ook "reageer" kan je in een andere tab openen).
Ja ik heb hem niet zelf aangemeld als gevonden bij Amivedi, ik kijk alleen steeds of ze is aangemeld als vermist, dat wel. Ik heb een mail gestuurd naar het asiel dat ik deze heb gevonden dus mocht er iemand komen.. En mijn buurvrouw heeft briefjes opgehangen bij degene waar ze in de tuin zat in de buurt. Dus als er iemand op zoek is moet ze gevonden worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:25 schreef Harajuku. het volgende:
Maar hang je geen briefjes op enzo? Melden bij al die instanties ed of lees ik daarover heen
Bagger.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet dat ik zo graag off-topic ga maar welke rode aanhalingstekens, ik zie ze niet? Is dat iets lay-out specifieks?
Je hebt ook van die verwende nesten, die een hongersdood aan het sterven zijn als ze niet optijd hun happie krijgen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
Which reminds me, die van mij zal ook wel willen eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |