Nep sherlock. Als je z'n hyves zoekt is dat niet zo moeilijk hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef RickoKun het volgende:
Jos wat is de volledige naam van Jordy?
Leeftijd: 22quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ze ziet er als een 19/20 jarige uit, dat is toch niks voor hem?
Nu ga ik poepen
Geloof me, Jos gaat die niet gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik doe niet aan hyves naaierijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb alleen profiel van Ricko zelf gepost, en dat is niet verbodenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik doe niet aan hyves naaierij![]()
Maare, jordy kap ff met profielen posten, is dacht ik niet geoorloofd
En daarna nog die lindaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb alleen profiel van Ricko zelf gepost, en dat is niet verboden
Was niet naar het profielquote:
quote:
jij had toch eerst zo'n epilepsie UI?quote:
Ja, en? Moet je maar niet zo'n grote mond hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:58 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien allemaal mondjes van menschen die zelf anoniem gelieve te blijven![]()
![]()
Uhoh! Nu hebben jullie het gedaan hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef murp het volgende:
maar omdat dit topic al 2 keer in ONZ is geweest mag ik nu ook wat zeggen:
Kappen met Prive Profielen posten
jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:05 schreef gers het volgende:
[..]
jij had toch eerst zo'n epilepsie UI?
quote:
Mag ik een hint geven van je woonplaatsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was niet naar het profiel
Maar Ricko, kan je me een beetje vinden?
Nee jong, ik ga nu bier zuipenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Was niet naar het profiel
Maar Ricko, kan je me een beetje vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |