Dat is wat mij betreft wel weer topicwaardig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom komt de EO op TV?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft wel weer topicwaardig.
Klopt, maar niet wat daar allemaal aan vooraf gaat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:11 schreef Dr.Crane het volgende:
Het is van grote invloed op de wereldeconomie en die is weer van grote invloed op jouw portomonnee.
Als je ziet wat McCain aan onzin leutert dan is het misschien zelfs beter dat hij uit de publiciteit blijft om het volk onwetend te houden mocht hij wel aan de macht komen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:22 schreef Professor_Paljas het volgende:
Wel jammer is het dat ze zo duidelijk uitstralen pro-Obama te zijn. Het was beter als ze het genuanceerder gebracht zouden hebben ook omdat ze volgende week ook niet zoveel aandacht schenken aan McCain
idd! Van enige nuance is echt geen sprake. Raymann zit daar openlijk te lobbyen voor Obama.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:12 schreef Urquhart het volgende:
Door die openlijke pro-Obama gang van zaken bij de pulblieke omroep, ga je bijna hopen dat McCain wint
Het is neit van de NOS maar de NPSquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
idd! Van enige nuance is echt geen sprake. Raymann zit daar openlijk te lobbyen voor Obama.
Ik hoop dat de NOS dan ook een McCain08 doet bij de Republikeinse Conventie, maar dat zal wel niet want alle Republikeinen zijn in en in slecht.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:43 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat de Nederlandse omroepen zo duidelijk Obama steunen. Je had iedereen moeten horen toen Fox pro-Bush was, maar de publieke (!) omroep in Nederland is niet anders.
Het gaat erom dat heel veel mensen (gedwongen) mee betalen aan een publieke omroep, zodat je op zijn minst een wat evenwichter programma mag verwachten en niet alle aandacht naar McCain of in dit geval Obama.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:20 schreef GGMM het volgende:
Je kan ook gewoon je tv op een andere zender zetten.
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:27 schreef Wheelgunner het volgende:
En House gaat over een ziekenhuis in New Jersey, maar toch zijn veel Nederlanders kennelijk geïntereseerd.
Dat wordt niet van belastinggeld betaald. Als daar geen hond naar kijkt verdwijnt het vanzelf van de buis. Helaas is de publieke omroep niet zo democratisch en heeft de elite een flinke vinger in de pap. En als dat dan ook nog eens erg politieke gekleurd is vind ik dat een erg kwalijke zaak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:27 schreef Wheelgunner het volgende:
En House gaat over een ziekenhuis in New Jersey, maar toch zijn veel Nederlanders kennelijk geïntereseerd.
Kom, we gaan ze slaan!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat wordt niet van belastinggeld betaald. Als daar geen hond naar kijkt verdwijnt het vanzelf van de buis. Helaas is de publieke omroep niet zo democratisch en heeft de elite een flinke vinger in de pap. En als dat dan ook nog eens erg politieke gekleurd is vind ik dat een erg kwalijke zaak.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:12 schreef Urquhart het volgende:
Door die openlijke pro-Obama gang van zaken bij de pulblieke omroep, ga je bijna hopen dat McCain wint
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:30 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het gaat erom dat heel veel mensen (gedwongen) mee betalen aan een publieke omroep, zodat je op zijn minst een wat evenwichter programma mag verwachten en niet alle aandacht naar McCain of in dit geval Obama.
idd dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:12 schreef Urquhart het volgende:
Gelukkig weten wij na het LpF tijdperk wel beterquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ja dat was echt lame gister
Waarom stem je op Obama?
- jaa hij is de nieuwe hoop van amerika, hij is een frisse wind etc.
Niemand die argumenten geeft enzo
Kun je dat ook onderbouwen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:56 schreef JanJanJan het volgende:
Obama is ook alleen maar populair omdat hij een negert is
Best vreemd eigenlijk als je vanaf een Democratische conventie uitzendtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:34 schreef Bolter het volgende:
Mijn god, wat een farce is dit zeg. Het gaat weer precies zoals 4 jaar geleden. Totaal geen aandacht voor de republikeinen, Democrates all the way! En straks wint McCain en dan snapt niemand weer waarom.Kappen met dit programma.
Ze mogen er van mij wel mee doorgaan. Als straks de conventie van McCain ook uitzenden. En ik weet vrij zeker dat de NOS en de NPS dat niet gaan doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Best vreemd eigenlijk als je vanaf een Democratische conventie uitzendt
Dit dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze mogen er van mij wel mee doorgaan. Als straks de conventie van McCain ook uitzenden. En ik weet vrij zeker dat de NOS en de NPS dat niet gaan doen.
wie zegt dat ik kijk 'hé'? het punt is dat ik wel iets anders zou willen zien dan die onzin over obama.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:01 schreef Bolter het volgende:
Dan kijk je niet hé als het op tv is. Maar de klacht is wel gegrond, iig voor de geïnteresseerden.
In jouw geval zou ik alleen SBS6 instellen op je tv.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:17 schreef BozoNightmare het volgende:
[..]
wie zegt dat ik kijk 'hé'? het punt is dat ik wel iets anders zou willen zien dan die onzin over obama.
ja, want negers zijn zo populair in de VSquote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:56 schreef JanJanJan het volgende:
Dat dus. Echt, how low can you go. Niet te geloven.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:59 schreef BasEnAad het volgende:
Het programma is bovendien tenenkrommend slecht.
Even los van het slechte beeld en geluid, zijn de interviews slecht, slechte vragen, veel clichés.
Die amateurfilmpjes van de mensen op straat helemaal niet om aan te zien. Vooral die Prem en Jurgen die bevooroordeeld zijn en bijna kwaad en agressief reageren op andersdenkenden.
Het dieptepunt van de publieke omroep dit jaar.
De NOS heeft ook wel eens een VVD congres integraal uitgezonden. Als er journalistiek gezien daar aanleiding toe geeft moeten ze dat ook doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 18:41 schreef BasEnAad het volgende:
Stel dat de NOS de Nederlandse verkiezingen slechts zou uitzenden vanuit het PVDA-gebouw, dat is toch van de zotten?![]()
![]()
Dat was omdat het toen kut ging met de VVD, dan is de NOS er als de kippen bij.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De NOS heeft ook wel eens een VVD congres integraal uitgezonden. Als er journalistiek gezien daar aanleiding toe geeft moeten ze dat ook doen.
Alle grote congressen van de partijen krijgen aandacht.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:21 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dat was omdat het toen kut ging met de VVD, dan is de NOS er als de kippen bij.
Ach, de Wouter Tapes werden ook uitgezonden op een voor de PvdA ongunstig moment. Ik wil de publieke omroep niet objectief noemen, maar dit soort simpele opmerkingen zijn ook niet erg sterk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:21 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dat was omdat het toen kut ging met de VVD, dan is de NOS er als de kippen bij.
Bij de democraten is er niet speciaal nieuws te vertellen, zo'n congres is er elke vier jaar. Dan zou je ook verslag moeten doen van de Republikeinen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De NOS heeft ook wel eens een VVD congres integraal uitgezonden. Als er journalistiek gezien daar aanleiding toe geeft moeten ze dat ook doen.
Nee, hij is populair ondanks dat hij een 'negert' is.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 10:56 schreef JanJanJan het volgende:
Nou, dat maakt ook voor ons weldegelijk uit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:25 schreef Agiath het volgende:
Het is toch allemaal 1 pot nat daar, het maakt niet uit wie er wint.
Het hangt er wel vanaf hoe. Zoals in het filmpje hierboven te zien schilderen de journalisten de Republikeinen af als oude, domme mannen waarbij er geen ruimte is voor jonge mensen, vrouwen en etnische minderheden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Alle grote congressen van de partijen krijgen aandacht.
Idd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:09 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb net even deze compilatie bekeken: http://www.dumpert.nl/med(...)opean_reporting.html
Het is wel een ernstig politiek eenzijdig programma voor de publieke omroep eigenlijk, niet echt juist om dat van overheidsgeld te doen...
Dat dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:25 schreef Agiath het volgende:
Het is toch allemaal 1 pot nat daar, het maakt niet uit wie er wint.
Idd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:30 schreef Noin het volgende:
America is te bekrompen om een zwarte man te verkiezen. De amerikaanse president is een blanke christelijke man van tussen de 45 en 75 jaar oud die lijkt om een autoverkoper. En dat zal de komende 100 jaar nog wel zo blijven.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Echt walgelijk hoe die tyfuslijers van de NOS en NPS partij kiezen, daar betaal ik godverdomme geen belasting voor!!! Ook die kutverslaggevers Raymann en Prem die een spraakgebrek hebben en "kleurrijke" verhalen van de straat oppikken (lees propaganda verspreiden), kunnen wat mij betreft een flink end in de stront zakken.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:38 schreef Bolter het volgende:
[..]
In jouw geval zou ik alleen SBS6 instellen op je tv.
Zij is wel een adoratietopic waard wat mij betreft trouwens.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:09 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb net even deze compilatie bekeken: http://www.dumpert.nl/med(...)opean_reporting.html
Het is wel een ernstig politiek eenzijdig programma voor de publieke omroep eigenlijk, niet echt juist om dat van overheidsgeld te doen...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:01 schreef BozoNightmare het volgende:
[..]Ik kijk graag actualiteiten-programma's, en zie graag iets anders dan die verkiezingen. Dringt 't nu door, mongooltje?
Het is wel een garantie voor 20% van de stemmen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:54 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ja, want negers zijn zo populair in de VS
Maar toch is maar 10% van de bevolking 'African American'...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:44 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is wel een garantie voor 20% van de stemmen.
Mja, hoop minderheden in de V.S.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:45 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Maar toch is maar 10% van de bevolking 'African American'...
Ik heb het idee dat tegenwoordig aziaten en latino's gemiddeld racistischer zijn tov de zwarte bevolking dan de meeste blanken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:47 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mja, hoop minderheden in de V.S.
McCain is absoluut geen Bush dat idee moet je echt loslaten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:36 schreef rgn het volgende:
(Ik ken de beste man amper). Zul je zien dat 't straks die McCain wordt en dat dat dan net zo'n aap is als bush
ow, Ik heb nog nergens een poll gezien dat er zoveel op Obama stemmen puur omdat hij zwart is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:44 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het is wel een garantie voor 20% van de stemmen.
Mensen zeggen het openlijk, hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ow, Ik heb nog nergens een poll gezien dat er zoveel op Obama stemmen puur omdat hij zwart is.
Jammer dat de NPS geen forum heeft.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:37 schreef Darklight het volgende:
zodra ik die kop van Prem zie, gaat de tv uit
Helemaal mee eensch.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:15 schreef Bolter het volgende:
[..]
Het hangt er wel vanaf hoe. Zoals in het filmpje hierboven te zien schilderen de journalisten de Republikeinen af als oude, domme mannen waarbij er geen ruimte is voor jonge mensen, vrouwen en etnische minderheden.
"Hoe kan je Republikein zijn??"
"Waarom stem je niet op de Democraten? Het is zo'n mooie partij!
enz.
Dit kan je als PUBLIEKE omroep gewoon niet verkopen, schandalig.
Prem is wel geniaal in praatprogramma's natuurlijk, maar wat hij hier doet slaat nergens op.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:37 schreef Darklight het volgende:
zodra ik die kop van Prem zie, gaat de tv uit
Door Prem?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:52 schreef teknomist het volgende:
Hoeveel mensen zouden er nu geïndoctrineerd hierdoor raken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |