Dat is wat mij betreft wel weer topicwaardig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom komt de EO op TV?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft wel weer topicwaardig.
Klopt, maar niet wat daar allemaal aan vooraf gaat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:11 schreef Dr.Crane het volgende:
Het is van grote invloed op de wereldeconomie en die is weer van grote invloed op jouw portomonnee.
Als je ziet wat McCain aan onzin leutert dan is het misschien zelfs beter dat hij uit de publiciteit blijft om het volk onwetend te houden mocht hij wel aan de macht komen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:22 schreef Professor_Paljas het volgende:
Wel jammer is het dat ze zo duidelijk uitstralen pro-Obama te zijn. Het was beter als ze het genuanceerder gebracht zouden hebben ook omdat ze volgende week ook niet zoveel aandacht schenken aan McCain
idd! Van enige nuance is echt geen sprake. Raymann zit daar openlijk te lobbyen voor Obama.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:12 schreef Urquhart het volgende:
Door die openlijke pro-Obama gang van zaken bij de pulblieke omroep, ga je bijna hopen dat McCain wint
Het is neit van de NOS maar de NPSquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
idd! Van enige nuance is echt geen sprake. Raymann zit daar openlijk te lobbyen voor Obama.
Ik hoop dat de NOS dan ook een McCain08 doet bij de Republikeinse Conventie, maar dat zal wel niet want alle Republikeinen zijn in en in slecht.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:43 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het echt belachelijk dat de Nederlandse omroepen zo duidelijk Obama steunen. Je had iedereen moeten horen toen Fox pro-Bush was, maar de publieke (!) omroep in Nederland is niet anders.
Het gaat erom dat heel veel mensen (gedwongen) mee betalen aan een publieke omroep, zodat je op zijn minst een wat evenwichter programma mag verwachten en niet alle aandacht naar McCain of in dit geval Obama.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:20 schreef GGMM het volgende:
Je kan ook gewoon je tv op een andere zender zetten.
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:27 schreef Wheelgunner het volgende:
En House gaat over een ziekenhuis in New Jersey, maar toch zijn veel Nederlanders kennelijk geïntereseerd.
Dat wordt niet van belastinggeld betaald. Als daar geen hond naar kijkt verdwijnt het vanzelf van de buis. Helaas is de publieke omroep niet zo democratisch en heeft de elite een flinke vinger in de pap. En als dat dan ook nog eens erg politieke gekleurd is vind ik dat een erg kwalijke zaak.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:27 schreef Wheelgunner het volgende:
En House gaat over een ziekenhuis in New Jersey, maar toch zijn veel Nederlanders kennelijk geïntereseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |