Ja we zijn godverdomme toch niet in het Land van Ooit?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef KD-fotografie het volgende:
gekleurde pieten zien er wel erg gezellig uit vind ik.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef KD-fotografie het volgende:
[ afbeelding ]
Die gele lijkt op een chinees. En die paarse op die man die teveel zilvershizzle had gebruikt en met zijn grote smurfen hoofd bij Oprah moest zitten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:34 schreef KD-fotografie het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het is toch logisch dat ze in de bijlmer wel die gekleurde pieten hebben vind ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:37 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja we zijn godverdomme toch niet in het Land van Ooit?
Waarom?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
Maar het is toch logisch dat ze in de bijlmer wel die gekleurde pieten hebben vind ik
Wat denk jezelf nou? denk na! in de bijlmer wonen zowat uitsluitend zwarte mensen en ik kan het bergijpen dat als kinderen zowat hun spiegelbeeld zien zich beledigt voelen toch?quote:
Man zodra je met pepernoten begint te smijten verdwijnt die haat als sneeuw voor de zon.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
Wat denk jezelf nou? denk na! in de bijlmer wonen zowat uitsluitend zwarte mensen en ik kan het bergijpen dat als kinderen zowat hun spiegelbeeld zien zich beledigt voelen toch?
Die zijn gehersenspoeld door de Nederlanders ergo geen echt Surinamers.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:14 schreef Ruiseart het volgende:
Er zijn genoeg Surinamers die zwarte piet spelen en zich zwart schminken.
Dat is nog eens een die-hard sintquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:18 schreef De_Fotograaf het volgende:
doe dan meteen zo [ afbeelding ]
DAT is wie sinterklaas eigenlijk isz'n 2 zwarte wolven waren geesten die ook een ander gedaante aan konden nemen .. een raaf of idd een mens .. aldaar zwarte piet
Wodan? Sint Nicolaas heeft wel echt bestaan, het was een heilige uit Turkije als ik t goed hebquote:Op zondag 31 augustus 2008 20:18 schreef De_Fotograaf het volgende:
doe dan meteen zo [ afbeelding ]
DAT is wie sinterklaas eigenlijk isz'n 2 zwarte wolven waren geesten die ook een ander gedaante aan konden nemen .. een raaf of idd een mens .. aldaar zwarte piet
Wat heeft hij echt bestaan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 23:54 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Wodan? Sint Nicolaas heeft wel echt bestaan, het was een heilige uit Turkije als ik t goed heb
Wodan en Odin zijn de zelfdequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |