In de Editor zag ik iig een vliegtuig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:44 schreef delano.888 het volgende:
Zitten er eigenlijk vliegtuigen in dit spel? Want na een half uur gezocht te hebben na de piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiep sniper op het vliegveld had ik dat wel leuk gevonden
Ja bij mij ook zoiets:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:31 schreef Frasier het volgende:
Yeah, ik heb 'm ook![]()
Net gekocht (voor Playstation 3) bij Free Record Shop Utrecht Centraal. Media Markt wilde 'm nog niet verkopen
Niet alleen vol. Ze hadden een display vol met Far Cry 2 voor de ingang staanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:49 schreef IJsmuts het volgende:
heb hem ook!!![]()
![]()
FRS smurf had niks gehoord over pas verkopen op de 24e, schappen lagen vol
Jaaaaa, bosjes omlopen FTWquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niet alleen vol. Ze hadden een display vol met Far Cry 2 voor de ingang staan![]()
ps. Grafisch is hij opzich wel mooi![]()
Dan is onderstaande toch net wat treuriger.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:13 schreef delano.888 het volgende:
OMG AI is niet super, net gooide iemand een granaat naar me en ging en rende er vervolgens achteraan, om vervolgens de lucht in gelanceerd te worden
Wat is er mis met youtube tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan is onderstaande toch net wat treuriger.
http://www.nofrag.com/2008/oct/20/29884/
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is er mis met youtube tegenwoordig![]()
Weet je wat leuk is, als je ziet dat de wind van achter je komt, en voor je zijn mensen die doooood moeten, pak je vlammenwerper, wacht even tot de wind het vuur bij ze brengt, en zie hoe ze langzaaaaaaaaam afbrandenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:20 schreef Frasier het volgende:
Gooi voor de grap is een molotovcocktail ergens in een savanne en kijk hoe het vuur zich verspreid
Behalve die FUCKING QUARD POSTS WAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHquote:
Nee, co-op ook niet trouwens.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Deze ga ik binnen een paar dagen dus aanschaffen.Gaat mijn eerste Far Cry worden.
Zit er trouwens offline multiplayer in Far Cry 2? Dan bedoel ik niet co-op, maar de optie om met vrienden op de bank in splitscreen elkaar af te knallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |