in de trand van: "all pussy's the same when the lights go out"quote:Op dinsdag 2 september 2008 03:44 schreef Morwen het volgende:
En anders doe je het licht uit, zoals het merendeel van de mensheid
Punt dat ik wil maken is dat esthetiek belangrijk blijft. Nee, ik geloof niet als vrouwen piemels lelijke dingen vinden. Sorry. Wel overprezen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jij bent 16? De vrouwen die ik ken zijn met hele andere dingen bezig, zoals hun gewone leven. Het enige wat ik om me heen hoor van vrouwen is dat ze een leuke vent willen die ook een beetje schoon is op zichzelf dus niet 3 keer per dag onder de douche maar gewoon normale hygiene en als er aan het einde van de dag een geil moment is dan pak je elkaar ook als je die dag gezweet hebtEn scheren, tsja, ik vind het nogal zeikerig tenzij je een jungle hebt waar je piemol als een uitkijktoren bovenuit steekt
Of bij een vrouw dat je eerst door een tropisch regenwoud moet om de vrucht te plukken
Generaliserend, maar whatever rocks your world. Ik geniet als vrouw dan wel aan de zijlijn van jouw ideeen van de vrouwelijke sexualiteit.quote:Op dinsdag 2 september 2008 04:48 schreef Breiniak het volgende:
[..]
Punt dat ik wil maken is dat esthetiek belangrijk blijft. Nee, ik geloof niet als vrouwen piemels lelijke dingen vinden. Sorry. Wel overprezen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 04:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Generaliserend, maar whatever rocks your world. Ik geniet als vrouw dan wel aan de zijlijn van jouw ideeen van de vrouwelijke sexualiteit.
Jij spreekt dan natuurlijk voor gans vrouwdom omdat je een kut hebt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 04:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Generaliserend, maar whatever rocks your world. Ik geniet als vrouw dan wel aan de zijlijn van jouw ideeen van de vrouwelijke sexualiteit.
En bekaf inmiddels, dat wordt dan niks meerquote:Op dinsdag 2 september 2008 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Of bij een vrouw dat je eerst door een tropisch regenwoud moet om de vrucht te plukken
Don't you wink at mequote:Op dinsdag 2 september 2008 04:59 schreef Breiniak het volgende:
[..]
Jij spreekt dan natuurlijk voor gans vrouwdom omdat je een kut hebt.
De lichten gaan misschien uit voor jou, maar niet bij deze jongen. ^^
Fixatie is sowieso ongezond. Laten we dit topic luchtig houden.
Piemelsquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En bekaf inmiddels, dat wordt dan niks meer![]()
Piemels zijn best leuk, lief, geinig en soms vooral lekker
Net als met zo'n ballon? Dat je er ineens een poedel van kan knopen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 05:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ben aardig verlieft op die van mij, soort van zelfbevlekking!!!!
kan er ook trucjes mee enzo...
Doe je eh... voorzichtig ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 05:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ok ik hou op...moet naar bed....moet slapen...
quote:
Daterape, plaatst TRquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ze slaapt al dus kan het zachtjes doen, ze hoeft niks te merken!!!
Happppquote:Op dinsdag 2 september 2008 05:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
nee hoor, mijn vriendin is heel blij met mijn piemel (ga ik vanuit) ze is nog steeds bij me dussss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |