Mensen met een brein.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:12 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wat boeit het nou of het een t of een d of een dt is!
Zodat je weet in welke vorm het geschreven is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:12 schreef matjuhhh007 het volgende:
Wat boeit het nou of het een t of een d of een dt is!
Of in het geval van TS:quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:25 schreef Nobu het volgende:
Spelling is een buitengewoon handig instrument om normale mensen van randdebielen te scheiden.
"In speciale gevallen is een hoofdletter op een andere plaats dan aan het begin van een zin wel mogelijk. Dan moet U of Uw wel verwijzen naar iemand die volgens de schrijver veel eerbied toekomt. Dat kan bijvoorbeeld de koningin zijn, of God."quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oefen deze zin alvast, je gaat hem tot je dood nodig hebben :
"Wilt U daar frietjes bij".
Iedere klant van een snackbar staat hoger in achting dan de patatbakker zelf, dus U is zeker goed hier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:27 schreef Snad het volgende:
"In speciale gevallen is een hoofdletter op een andere plaats dan aan het begin van een zin wel mogelijk. Dan moet U of Uw wel verwijzen naar iemand die volgens de schrijver veel eerbied toekomt. Dat kan bijvoorbeeld de koningin zijn, of God."
Bron
TS wordt frituurder voor God of de koningin
![]()
Niet me eens, ik heb zeer veel respect voor de patatbakker, zonder die mensen zou ik zelf mijn friet (of patat?) moeten bakken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Iedere klant van een snackbar staat hoger in achting dan de patatbakker zelf, dus U is zeker goed hier.
Wat een kneus ben jij zeg.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen met een brein.
Verder nog vragen? Nee, dacht ik al.
Succes met solliciteren en de rest van je leven. Oefen deze zin alvast, je gaat hem tot je dood nodig hebben :
"Wilt U daar frietjes bij".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |