Heb ik me voor Jan met de korte achternaam zitten te verheugen op een spannende wedstrijd.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef Blight het volgende:
Sorrie.
quote:Arsenal:
Almunia; Sagna, Gallas, Eboué, Clichy; Walcott, Djourou, Denilson, Nasri; Bendtner en Van Persie
FC Twente:
Mihaylov; Braafheid, Wielaert, Douglas, Heubach; Brama, Janssen, Tioté; Elia, Denneboom, Huysegems
Ik vind het wel goed, van Paauwe weten we wel wat ie kan. Mihaylov kan zich mooi laten zienquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:56 schreef Rikketik het volgende:
Mihaylov onder de lat dus... ik dacht dat Paauwe nog steeds stand-in voor Boschker was.
Is gewoon op ARDquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef One_conundrum het volgende:
Jammer dat ik geen mooie stream van Atletico Madrid - Schalke kan vinden ...
Als het goed is op:quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef mcyodogg het volgende:
Vorige keer had RTL(niet Nederlandse) een perfecte stream bij Standard, is ie er nu weer?
Die is toch eigendom van een Engelse club?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed, van Paauwe weten we wel wat ie kan. Mihaylov kan zich mooi laten zien
Pool toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is toch eigendom van een Engelse club?
Gehuurd van Liverpool geloof ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is toch eigendom van een Engelse club?
lol, als twente dan nu arsenal uitschakelt gaat arsenal weer zeuren over vervalsing... net als toen met PSV met chelsea-huurling Alexquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:02 schreef One_conundrum het volgende:
Van Liverpool. Iemand die die belgische stream al heeft lopen? ik heb nog testbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |