Vrijdag mag ie er weer 1 in Arnhem eten.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Febo burger werpt zijn vruchten af zo te zien bij Janssen.
geloof er geen zak vanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Danny Koevermans naar Vitesse
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Transfernieuws, Paul Verhaegh gaat naar Twente, Vitesse haalt morgen Danny Koevermans en de rechtsback van het tweede van een top 3 club
ik ook neequote:
alles om Robbie weg te hebben hè?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:20 schreef sjimz het volgende:
valse transfergeruchten zou een zelfde straf op moeten komen te staan als valse tussenstanden.
Klopt. Waarom er serieus Twentefans zijn die denken dat ze kampioen gaan worden is me een raadsel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:21 schreef TheJanitor het volgende:
Twente is walgelijk slecht. Die gaan de UEFA Cup nog niet eens halen.
Die zijn daar echt koningen inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe verkracht je YNWA @ Twente supporters
die worden ook niet bepaald gepusht tot grootse daden vandaag.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet zeggen weinig onder de indruk van Arsenal te zijn.
Alsof ze op volle kracht spelen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet zeggen weinig onder de indruk van Arsenal te zijn.
Ja. En het lullige is dat Twente ook gepakt wordt, simpelweg omdat McClaren er zit.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:25 schreef sjimz het volgende:
Zou McClaren nu nog meer worden uitgelachen door de Engelsen dan dat er al gedaan werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |