een vriend van mij die had oude ouders maar die letten helemaal niet erg op hun kinderen ook niet veels te weinig, maar gewoon normaal.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:41 schreef Fha het volgende:
Oudere ouders zijn meestal nog erger hoor
ja, maar in mijn gedeelte is het geen vakantie meerquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:44 schreef Acinonyx het volgende:
Wa moe ge anders doen tijdens vakantie als verder iedereen op vakantie is
ok, heb je dat zelf getekent?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:51 schreef Potjandorie het volgende:
Ik zou het zo oplossen:
[ afbeelding ]
Wel als kind perspectief dan
Is van Electric Retardquote:
Dat wil niet zeggen dat alle oudere ouders zo zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:43 schreef jef666 het volgende:
[..]
een vriend van mij die had oude ouders maar die letten helemaal niet erg op hun kinderen ook niet veels te weinig, maar gewoon normaal.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:51 schreef Potjandorie het volgende:
Ik zou het zo oplossen:
[ afbeelding ]
Wel als kind perspectief dan
ik geef hem groot gelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:41 schreef jef666 het volgende:
Mijn ouder zeuren altijd dat ik te lang voor de computer zit. Ook al zit ik op een dag maar een uur voor de computer, dan nog gebruiken ze met alles het argument dat ik te veel voor de computer zit. En mijn vader is ook nog eens systeembeheerder, dus die gaat dan van die kinderachtige programmas installeren die de computer af kunnen sluiten als ik 2,5 uur erop heb gezeten. Ik haat gewoon jonge ouders. Ietwat oudere ouders zijn meestal wat minder oplettend.
Ouders van vrienden zijn altijd veel leuker/beter etc. Vond ik ook altijd. Maar nu ben ik toch tevreden met de ouders die ik heb. Ook al zeek mijn moeder ook altijd over hoelang ik achter de computer zat. (achteraf gezien zeek ze ook wel terecht)quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:43 schreef jef666 het volgende:
[..]
een vriend van mij die had oude ouders maar die letten helemaal niet erg op hun kinderen ook niet veels te weinig, maar gewoon normaal.
inderdaad, ga virusjes installeren ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:00 schreef Hydrogeny het volgende:
Haal die software van je pa er af en bewijs hem dat hij niks kan :
Een beetje systeembeheerder zorgt er natuurlijk voor dat je dat process niet mag killen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:17 schreef InTheDarkness het volgende:
Ctrl +Alt + Del en dan het proces afsluiten ?
firewall erop en dan geen toestemming verlenen aan dat programma ?
Jij word blijkbaar geen systeembeheerder
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:39 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Een beetje systeembeheerder zorgt er natuurlijk voor dat je dat process niet mag killen natuurlijk.
Een firewall regelt de inkomende en uitgaande netwerkverbindingen, niet welke programma's gestart mogen worden.
Blijkbaar weet je er zelf ook geen klote van dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |