Welke argumenten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
-knip-
Niet tegen argumenten kunnen en dan maar gaan schelden en weglopen
Misschien moet je er nog eens heen gaan, het schort een beetje aan taalvaardigheid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ik zat laatst zo op school,
Hoax. Met zoveel spel- en grammaticafouten ben je nooit naar school geweest.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ik zat laatst zo op school, verteld zo dom wijf ineens dat haar vriendje wel even 3000 netto gaat verdienen als die van ze HBO Technische bedrijfskunde afkomt.![]()
![]()
Ik zo:tering wat ben jij dom
Zei: het is echt zo
Ik: je mag blij zijn met 2000 bruto
Zei: maar het is echt zo
Ik: je bent een zielig stuk vreten die niks snapt van het leven (harde diss die rijmt)
Zei: weglopen
Ik:![]()
Klacht: Mensen die geloven dat je als HBO starter wel even 4500 bruto krijgt(daar komt het wel op neer met 3000 netto), terwijl Piloten, Luchtverkeersleiders, Artsen het met minder moeten doen
Klacht: Niet tegen argumenten kunnen en dan maar gaan schelden en weglopen
Je bent gewoon gepwnd, loserquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Als je correcte spelling wilt ga je maar lekker de dikke van dale lezen ofzo
Als je fatsoenlijke reacties wilt, ga je eerst maar Nederlands leren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Als je correcte spelling wilt ga je maar lekker de dikke van dale lezen ofzo
Mischien moet jij je bek houden en ergens anders de taal king uithangenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog eens heen gaan, het schort een beetje aan taalvaardigheid.
en wijven met een Fquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoax. Met zoveel spel- en grammaticafouten ben je nooit naar school geweest.
"verteld", "ze", "Zei" en zo zijn er nog een behoorlijk aantal.
Verder rijmt "vreten" niet op "leven".
Dit dus, tevens slotje svp!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef Cothen het volgende:
[..]
Misschien moet je er nog eens heen gaan, het schort een beetje aan taalvaardigheid.
Goeie samenvatting!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:28 schreef RickoKun het volgende:
ZEI ZEI: ZEI ZEI OOK DAT ZEI EEN ZEGJE HEEFT GEZEID!?
Zelfs voor een Meppelaar spelt hij bijzonder slecht.quote:
Lekker bezig man.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:22 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Kijk natuurlijk zul je wel leuk verdienen na 10 a 20 jaar werkervaring als je uberhaupt je studie al haald maar dit onzin
Dat is best mogelijk. Per halfjaar. Of per jaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:18 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Toen ik op school zat vorig jaar vertelde een jonge vrouw mij dat haar vriend wel 3000 netto ging verdienen, na uitgebreid te hebben gelachen vertelde ik haar dat het grote onzin was en da tje bij mag zijn met 2000 bruto.
Stoer hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:26 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Mischien moet jij je bek houden en ergens anders de taal king uithangen
wijven. met een v dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:32 schreef nuget het volgende:
ach, lekker in waan laten die wijfen.. mischien moeten ze zelf is gaan werken, ipv op de man af te gaan voor geld..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |