check de vuilnisbak van je drugsverslaafde buurman op spuiten e.d..... helpt ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:19 schreef Leandra het volgende:
Lieve Yvonne,
Ik wilde net een kookwas draaien en nu blijken m'n keukenmessen bot te zijn, what to do??
Groetjes, een schaarloze schorpioen
Ik heb er eentje zonder sliertjes en bonkjes...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:19 schreef static het volgende:
Hoe is het met die teckel? Post eens een foto? Nu we hier toch zijn.
Daar kan ik ook wel een antwoord op geven hoor:quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Lieve Yvonne,
Sedert deze morgen is mijn wereld ingestort. M'n MSN-SM-vriendin blijkt een man te zijn. Wat moet ik doen?
Alvast bedankt voor je antwoord,
UIO_ANONIEMS
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Daar kan ik ook wel een antwoord op geven hoor:
Stop sleeping with your brother!
Dat hele homogedoe is niet aan mij besteed, lieve Jerruh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:24 schreef Jerruh het volgende:
Daar kan ik ook wel een antwoord op geven hoor:
Stop sleeping with your brother!
Dan zal het vast een gevalletje zijn waarbij half televisiekijkend nederland het eerder wist dan jij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat hele homogedoe is niet aan mij besteed, lieve Jerruh.
Pfff.. gelukkig.quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Lieve Yvonne,
Mijn aanstaande schoonmoeder heeft dromen waar ik in voor kom. Meer in het bijzonder, dromen waarin ik achter haar rug met haar dochter aan het seksen ben. Kan ik onder de gaven van deze paranormaal begaafde schoonmoeder uitkomen? Moet ik bijvoorbeeld de wanden van mijn slaapkelder met lood bedekken?
Alvast bedankt voor je wijze raad,
Een onbekende.
whehequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Lieve Yvonne,
Mijn aanstaande schoonmoeder heeft dromen waar ik in voor kom. Meer in het bijzonder, dromen waarin ik achter haar rug met haar dochter aan het seksen ben. Kan ik onder de gaven van deze paranormaal begaafde schoonmoeder uitkomen? Moet ik bijvoorbeeld de wanden van mijn slaapkelder met lood bedekken?
Een onbekende.
Net zei je nog dat het een man wsaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Lieve Yvonne,
Een onbekende.
Wie zegt dat de één de ander is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:08 schreef Crazy-M het volgende:
Net zei je nog dat het een man wsa
Toch het homo gedoe
Wat zullen jullie een lol hebben samenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:37 schreef yvonne het volgende:
Wel gein dat men reageert meten whehe zonder dat men weet waar het over gaat.
Maar dát is het geheim tussen mij en UIO_Sandeman
Open nog eens een leuk topic dat ik kan vermoorden dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wat zullen jullie een lol hebben samen![]()
Doe eens leuk mee met de groep ofzo.
FA worden?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |