2-0 bij de rust, Tong.quote:
Staat niet op teletekst. Maar ik neem aan dat je BBC kunt ontvangen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:25 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
vet, komen er samenvattingen op de NOS?
Denk het wel.. even checkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Staat niet op teletekst. Maar ik neem aan dat je BBC kunt ontvangen?
Samenvattingen van alle wedstrijden in de Premier League van vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:01 schreef Eenjongentjevan1 het volgende:
Jah dus er is match of the day..? Is dat Arsenal?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:37 schreef sjimz het volgende:
Er komt op geen enkel open nederlands net nog buitenlands voetbal.
Alles ligt bij Sport 1 als ik me niet vergis.
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:04 schreef mcyodogg het volgende:
Arsenal op bezoek bij de koningin nu op 2
het spijt me om te zeggen, maar: ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:44 schreef fanneke het volgende:
Is Fabregas dan echt onmisbaar?
Naja, anders had hij toch ook gezegd: "We zullen na dit slechte resultaat niet opeens snel iemand gaan kopen. Er zit veel potentie in deze spelersgroep en één speler erbij zal niet veel verschil maken. De selectie is breed genoeg om in alle competities mee te kunnen doen."quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:32 schreef Gunner het volgende:
Eigenlijk wel klote deze overwinning. Nu zegt Wenger eenvoudig "We hebben geen aankoop nodig"
Heel goed! Hij scoorde vandaag even veel als in zijn hele vorige seizoen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Doe maar Afellay erbij..damn die was goed.
Nee, Ibi moet niet naar Arsenal, daar hebben ze er 13 in een dozijn van.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:32 schreef Tim86 het volgende:
Tenzij het bovengenoemde speler+ Ibi wordt natuurlijk
Toulalan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, Ibi moet niet naar Arsenal, daar hebben ze er 13 in een dozijn van.
Als Wenger slim is, en dat is hij, moeten zie die Franse middenvelder kopen die het tijdens dit EK erg goed deed. Ben even zijn naam kwijt. Is geen bekende naam.²
Ja, hij inderdaad. Goede speler m.i. Degelijk, balvaardig en slim.quote:
Die jongen doet het goed, geen aanpassingsproblemen, niks. Alleen is hij qua motoriek écht een kloon van Fabregas.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Gerald Nasri!!
Wat is er mis met een 2e Fabregas in je selectie?quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die jongen doet het goed, geen aanpassingsproblemen, niks. Alleen is hij qua motoriek écht een kloon van Fabregas.²
Cesc is een klasse apart.quote:Op zondag 31 augustus 2008 00:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die jongen doet het goed, geen aanpassingsproblemen, niks. Alleen is hij qua motoriek écht een kloon van Fabregas.²
Hij had een schot op doel geloof ik en werd op zn voet/enkel getrapt, daarna is hij inderdaad uit voorzorg gewisseld.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:46 schreef neilpad het volgende:
Had hij zich niet meer uit voorzorg laten wisselen?
quote:Arsenal heeft bij Real Madrid geïnformeerd naar Christoph Metzelder. De Duitser moet trainer Arsène Wenger meer opties geven in de verdediging. De Madrilenen zouden alleen bereid zijn Metzelder te verhuren. (The People)
VOor welke club was jij alweer? AC Milan toch? Misschien kunnen die ook wel Metzelder gebruiken, dan verliezen ze misschien niet van Bologna. Succes in de UEFA Cupquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind het mooi om te zien dat de subtoppers zo makkelijk de spelers kunnen krijgen van de top, Silvestre en nu Metzelder kunnen op het hoogste niveau niet meer mee maar ze kunnen toch nog redelijk voetballen.Maarja teams als Arsenal, Tottenham en Everton kunnen natuurlijk ook veel geld bieden.
Nee ik ben Arsenalisitaiueai.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
VOor welke club was jij alweer? AC Milan toch? Misschien kunnen die ook wel Metzelder gebruiken, dan verliezen ze misschien niet van Bologna. Succes in de UEFA Cup
OH MÊN DIT IS ECHT EEN GOED FOPJE!!!11quote:
Dat had je al veel eerder moeten doen. We hebben er DAM ook al mee afgeschud. Nu deze lutser nog.quote:Op zondag 31 augustus 2008 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
/ignore
Sorryquote:Op zondag 31 augustus 2008 17:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat had je al veel eerder moeten doen. We hebben er DAM ook al mee afgeschud. Nu deze lutser nog. [ afbeelding ]
naar eigen zeggen is het een arsenal-fan maar ik geloof er geen hol van.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:10 schreef Paaskonijn het volgende:
Sorry![]()
Maar ik vond het even grappig dat hij als AC Milan fan over Arsenal begon te zeuren.
Ik geloof er ook niks van.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
naar eigen zeggen is het een arsenal-fan maar ik geloof er geen hol van.
Iedereen heeft kritiek maar jij komt deze zomer alleen met sarcastische pauper opmerkingenquote:Op zondag 31 augustus 2008 18:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Want kritiek hebben mag heulemaal niet!
vanavond dacht ik.quote:Op maandag 1 september 2008 10:43 schreef Bulletdodger het volgende:
Was de transferdeadline nu gisteravond of vanavond?
Gezien de leeftijd van de spelers van Arsenal heb je tot max 20.00 denk ikquote:Op maandag 1 september 2008 15:03 schreef Tim86 het volgende:
we hebben tot middernacht maargoed, wie wil er nu nog een speler laten gaan van het kaliber wat wij zoeken zonder de mega mega hoofdprijs te krijgen
quote:Op maandag 1 september 2008 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gezien de leeftijd van de spelers van Arsenal heb je tot max 20.00 denk ik.
Hoe laat is Sesame Street in Engeland?quote:Op maandag 1 september 2008 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heubach blijft bij onsquote:Op maandag 1 september 2008 19:04 schreef Cyberia18 het volgende:
We zochten een ervaren middenvelder right? HAAL HEUBACH VERDOMME!!
Dat was hier toch al veel eerder gemeld in dit topic?quote:Op maandag 1 september 2008 19:59 schreef DutchGooner het volgende:
1857: Blow for Arsenal fans, with the news Switzerland international Gokhan Inler - a rumoured target for the Gunners - has signed a contract extension at Italian side Udinese.
quote:Op maandag 1 september 2008 19:57 schreef Horloge het volgende:
Contracten van Gibbs en Randall zijn verlengd. Nu nog een middenvelder. Spannuuund!
quote:Arsenal breekt contracten jongelingen open
Arsenal is een langere samenwerking aangegaan met Mark Randall en Kieran Gibbs, twee spelers uit de eigen jeugdopleiding, meldt de club op de officiële website. Het achttienjarige duo staat daarmee ook de komende seizoenen onder contract in het Emirates Stadium. Een jaar geleden tekende het tienerduo hun eerste professionele contract bij de Londense club. Middenvelder Randall maakte in oktober vorig jaar zelfs al zijn debuut in het eerste, in het duel met West Bromwich Albion. Op huurbasis bij Burnley kwam hij tien duels in actie, waarmee hij voldoende indruk maakte om een langer verblijf bij Arsenal te bewerkstelligen.
Collega-middenvelder Gibbs wacht nog op zijn competitiedebuut voor The Gunners, maar mocht ook al opdraven in de Carling Cup-ontmoetingen tegen Sheffield United en Blackburn Rovers. Ook pikte hij al twee keer een goal mee, door in de FA Youth Cup te scoren in beide halve finale-duels tegen Manchester United. In de strijd om de Emirates Cup tenslotte was hij gelegenheidslinksback tegen Juventus.
Nu pas officieel als ik de Beeb mag geloven.quote:Op maandag 1 september 2008 20:02 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat was hier toch al veel eerder gemeld in dit topic?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! De contracten van deze jonge talenten zijn verlengd! Precies wat we juist op DIT moment willen horen!quote:
Doe maar Barry/ Xabi Alonso.quote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zeg het maar en ik regel het.
Bij deze dan.quote:Op maandag 1 september 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Doe maar Barry/ Xabi Alonso.
Ik hoor het, klonk goedquote:
I'd take it.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |