zoveel ruimte neemt ie nie in beslag hoor als ie uit elkaar is..quote:Op zaterdag 6 september 2008 11:10 schreef nicomart het volgende:
voor mij is het net te vroeg. Ik ga volgende maand verhuizen, maar kan het nergens opslaan...
jip, de middenbalk zit erbij..quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:14 schreef Die4iT het volgende:
kmoet ook nog ernaar toe rijden he kost me 25¤ maar kzal us voor je kijken wak kan fixe
middenbalk inbegrepen?
Ik heb even gekeken voor je, maar aan de buitenkanten heb je een oplegging van ongeveer 2 cm en in het midden heb je een balk van ongeveer 7 cm. Als je deze 11 cm van de binnenmaat (=160) afhaalt, houd je 149 cm over.. Je 2 spiraalbodems zouden dan nog een halve centimeter opliggen.. Dat is te weinig, want als je iets verschuift, lig je zo op de grond..quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:18 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hmm, dus het is eigenlijk alleen de ombouw die je verkoopt? Passen er twee spiraalbodems (vrij zwaar) van ongeveer 200x75cm in?
uhm.. matras verkoop ik er niet bij, omdat we het zelf een fijn matras vinden en het andere matras is veel te versleten..quote:Op woensdag 10 september 2008 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoeveel zou je ervoor willen met lattenbodems en eventueel matras erbij?
Ah, OK. Bedankt voor het kijken. Ik moet dan toch nog es even het e.e.a. gaan opmeten, want volgens mij moeten die twee spiraalbodems wel passen. Ben niet helemaal zeker van de maat.quote:Op maandag 8 september 2008 09:51 schreef pulletje het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken voor je, maar aan de buitenkanten heb je een oplegging van ongeveer 2 cm en in het midden heb je een balk van ongeveer 7 cm. Als je deze 11 cm van de binnenmaat (=160) afhaalt, houd je 149 cm over.. Je 2 spiraalbodems zouden dan nog een halve centimeter opliggen.. Dat is te weinig, want als je iets verschuift, lig je zo op de grond..
ik heb hem afgelopen dinsdag net gedemonteerd omdat hij in de weg stond, maar als je op marktplaats kijkt, staat er nog 1 foto.. Weet niet of dat is wat je bedoelt, want daar ligt het beddengoed nog gewoon op..quote:Op woensdag 10 september 2008 19:24 schreef Die4iT het volgende:
zou je een foto willen maken voor me? ivm lattebodems die ik hier heb
2 losse matrassen zou prima kunnen.. je moet gewoon rekening houden met een totale matrasbreedte van 160 cm..quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:38 schreef vishengel87 het volgende:
hey hey!
ik heb intressen maar zouden er twee lossen matrassen inkunnen? want heb nu al heel goed matras met automatisch omhoog kan enzo! dus ben benieuwd!
jammer, thnx!quote:Op maandag 15 september 2008 18:56 schreef Die4iT het volgende:
had nog us gekeken, maar me bed is 1.80 breed dus ken nehsuc6 verder
ik heb een bod gekregen op marktplaats..quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:38 schreef vishengel87 het volgende:
hey hey!
ik heb intressen maar zouden er twee lossen matrassen inkunnen? want heb nu al heel goed matras met automatisch omhoog kan enzo! dus ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |