El Bizarroquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:05 schreef ondeugend het volgende:
Hij lijkt inderdaad verdwenen te zijn.
Kijk eens in welk subforum je zit.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:25 schreef CartWOman het volgende:
Het was verder ook geen klacht hoor,
Je topic is geen sowieso geen pareltje. Ergo, ik heb je topic gedelete per ongeluk en zelfs het verkeerde topic gesloten.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:10 schreef Pappie_Culo het volgende:
Hij is door Biogarde gesloten met 'lekker boeiend'
Is de mate van entertainment die topics in KLB bieden aan modjes nu plots bepalend?
Dan pleit ik bij deze voor sluiting van 1001 nader bekend te maken subfora.
Wtf.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:41 schreef de_boswachter het volgende:
Bwahahaha TS heeft een poppenwagen op zijn kamer ! En speelt met Knex !
Maar heeft wel volwassenenschoenen.
TS is een pedo ????? WTF.
Helder.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:51 schreef de_boswachter het volgende:
Allang geen sex meer gehad dubidub ? Zuurkegel.
Féedback, honey. Feedback.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:09 schreef static het volgende:
[..]
Kijk eens in welk subforum je zit.
Allang geen seks meer gehad zovty? Zuurkegel.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef zovty het volgende:
In Mijn arme schoen word ik pedo genoemd.
Dat kan toch niet mensen? Pedofielie is misschien wel de meeste moreel verwerpelijke criminele handeling en daar word ik van beschuldigd?! Slaat nergens op. Graag aktie aub.
Dude... pedo! Dat zeg je toch niet?!? Wie weet heb je het wel tegen een slachtoffer van pedofielie.... Het zou zomaar kunnen natuurlijk....quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef dubidub het volgende:
[..]
Allang geen seks meer gehad zovty? Zuurkegel.
Ik noem je geen pedo. Zie de vraagtekens. Maar het feit dat je je al aangesproken voelt zegt me al genoeg.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef zovty het volgende:
In Mijn arme schoen word ik pedo genoemd.
Dat kan toch niet mensen? Pedofielie is misschien wel de meeste moreel verwerpelijke criminele handeling en daar word ik van beschuldigd?! Slaat nergens op. Graag aktie aub.
Kijk anders eens 6 posts boven jequote:Op dinsdag 9 september 2008 15:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Dude... pedo! Dat zeg je toch niet?!? Wie weet heb je het wel tegen een slachtoffer van pedofielie.... Het zou zomaar kunnen natuurlijk....
Ik word geen pedo genoemd door jou (al doe je het in deze post wel impliciet.) ik wordt door mendeljev ofzo pedo genoemd.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik noem je geen pedo. Zie de vraagtekens. Maar het feit dat je je al aangesproken voelt zegt me al genoeg.
Sorry, wat vroeg je dan?quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
OK. Ik verwijder hem wel even. Maar je hebt wel geen antwoord gegeven op MIJN vraag.
quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
En ik zag nu pas dat het niet jouw topic was, dus waar maak je je druk om.
Je vraagt er zelf om met zo'n reactie.quote:Op dinsdag 9 september 2008 15:17 schreef zovty het volgende:
[..]Waar ik me druk om maak is dat ik pedo wordt genoemd. Dat zijn toch geen normale omgangsvormen meer, zelfs niet op internet. Ik vind het werkelijk bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |