Verzoek afgewezen. Vecht dat zelf maar uit daar in SC, of via PM/e-mail/postduif of wat dan ook.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Gelieve deze post verwijderen:
[KLB Bagger SC #102] Zitten we al in ONZ?
Jordeeeh gebruikt wel heel mooi mijn persoonlijke dingen maar zelf niks vrijgeven, die kankermiet.
Probeer het anders de volgende keer zelf gewoon te vragen aan mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Jordeeeh gebruikt wel heel mooi mijn persoonlijke dingen maar zelf niks vrijgeven, die kankermiet.
Als jij de volgende keer ipv naar de OP naar de posting zelf verwijst, dan is het voor mij wat duidelijker. Vandaar het afgewezen verzoek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:07 schreef RickoKun het volgende:
Wat is het toch een slijmnsbertquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dito, en wat topics opgeschoond, en ge-edit. Pluim voor Jordeeeh
Jouw keuze. Jammer maar het is niet anders.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
Weet je wat, ik kap wel met TR's, t wordt zo te zien echt niet gewaardeerd
Zulke mensen worden communisten genoemd, ofwel in de taal van de straat: klikkespaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
Jawel, je TR's worden zeker gewaardeerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:43 schreef jordeeeh het volgende:
Ga nu maar weer terug je schuilkelder in, genoeg chit-chat voor jou Anne.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:25 schreef mooiboi89 het volgende:
[..]
Zulke mensen worden communisten genoemd, ofwel in de taal van de straat: klikkespaan.
Jij past goed bij Juup, net als patat en mayo. Zegt mijns inziens al genoeg.
Best wel he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die jongen wil gewoon zo graag mod worden, eigenlijk is dat een beetje treurig.
Daar zullen ze allebei erg blij mee zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
Avatar aangepast speciaal voor mijn KLB fans.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Daar zullen ze allebei erg blij mee zijn.
PM liepen al 2 topic over. A.u.b. even centraal verderquote:Op zondag 31 augustus 2008 10:20 schreef postmortum het volgende:
Buren die eenken dat ik een kampsjen geworden ben kan tt aangepast worden tot kampsjeng en de spell errorr ff eruit halen svp
heeft Biogarde je vriending gepaald ofzo?quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:57 schreef BonJovi het volgende:
Biogarde sluit me topics ALTIJD terwijl andere mensen altijd klote topics kunnen openen en als ik een goede open word het nog verwijderd.Gooi die man uit de crew man, jullie kunnen beter vrouwen als moderators nemen die zijn niet jaloers. Vrouwen kunnen beter met stress om gaan en denken altijd positief en die doen er alles aan om niet vals te spelen bij FOK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |