njaq. lijkt me dat je erg fit bent, een liter? is voor watjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:05 schreef Fha het volgende:
Als je van een liter bier iets merkt de volgende dag ben je wel echt heel triest
Een liter, wtf!!!!1DAt is FUCKING veel!!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:05 schreef Fha het volgende:
Als je van een liter bier iets merkt de volgende dag ben je wel echt heel triest
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:00 schreef remlof het volgende:
Dan moet je dat water ook niet drinken.
Alsof je van een liter bier iets merkt de volgende dag
Helpt wel degelijk, drogen je hersenen niet uit door de ethanol ´s nachtsquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 01:01 schreef Wupppie het volgende:
sowieso mensen die denken dat water helpt na het zuipen
2 maar? En krampen? nergens last van hier.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:52 schreef Pidgeon het volgende:
Situatie:
Elke avond 2 halve liters bier drinken (1 keer pissen tussendoor) en net voordat je naar bed gaat 2 volle glazen water zodat je 's morgens zo fit mogelijk bent.
Gevolg:
Na 8 uur slapen zo hard moeten zeiken dat je amper kunt lopen van de krampen en letterlijk minuten achter elkaar aan het pissen bent, ik zou het eigenlijk eens in wat maatbekers moeten doen, maar ik verwacht dat het minstens 1,5 liter is.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |