Bwah, er is best wel plaats voor een ronde van de Benelux, Duitsland of zelfs Groot-Britannië op de wielerkalender op hoog niveau. Alleen moet men die dingen maar wat aantrekkelijk maken qua parcours enzo ...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:00 schreef icebliss het volgende:
Ik hoop het enige goede..
Bron: Sporzaquote:Gerolsteiner staakt sponsorzoektocht
do 28/08/08 - Wellicht houdt de ploeg die gesponsord wordt door Gerolsteiner er na dit jaar gewoon mee op. "We gaan niet meer actief op zoek naar een nieuwe sponsor."
Het doek lijkt dan toch definitief gevallen voor de ploeg van manager Hans-Michael Holczer.
"Tot nog toe heeft geen enkele sponsor toegehapt", zegt manager Hans-Michael Holczer. "Ze hebben de moed of het vertrouwen niet."
Holczer speelt momenteel zijn laatste troef nog uit, maar klinkt fatalistisch.
"Als ook de gesprekken die nog aan de gang zijn op niets uitdraaien, zullen we eind oktober al het materiaal van de ploeg verkopen."
Gerolsteiner stopt na tien jaar met de sponsoring van de wielerploeg.
Renners als Stefan Schumacher (foto), Bernhard Kohl en Davide Rebellin hebben al toestemming gekregen om met andere ploegen te onderhandelen.
Bron: Sporzaquote:Kohl onthult nieuwe ploeg op 8 september
do 28/08/08 - De Oostenrijker Bernhard Kohl maakt op 8 september bekend bij welke ploeg hij volgend jaar zal rijden. "Tot dan zeg ik niets", zegt de Gerolsteiner-renner.
Kohl werd derde in de laatste Ronde van Frankrijk en ging met de bolletjestrui naar huis.
Omdat sponsor Gerolsteiner er na dit seizoen mee stopt, stonden de teams (onder meer Quick-Step, Silence-Lotto en Rabobank) in de rij voor Kohl.
Kohl gaf nog mee dat hij voor de Ronde van Duitsland, die morgen start, tekent.
Hij zou wel bij zijn huidige ploeg willen blijven, maar de kans dat Gerolsteiner zo snel een nieuwe sponsor vindt, is bijna onbestaande.
Zou leuk zijn als hij bij Rabo terug kwam (wel weer een teken van mis-mangement). Hopelijk is het al ronderenner dan geen 'one day fly' . Ach kan hij altijd nog Mentsjov helpenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Cavendish ook 2e rit in Ronde van Ierland gewonnen.
[..]
Bron: Sporza
Jammer, is laatste paar een leuke ploeg geweest.
[..]
Bron: Sporza
Ik ben benieuwd welke ploeg het gaat worden.
Heeft er op 8 september een ploeg een persconferentie gepland?
Om nu meteen van mismanagement te spreken nu Kohl één keer goed heeft gereden in de Tour. Het is niet altijd volkomen voorspelbaar hoe de ontwikkeling van een renner gaat.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als hij bij Rabo terug kwam (wel weer een teken van mis-mangement). Hopelijk is het al ronderenner dan geen 'one day fly' . Ach kan hij altijd nog Mentsjov helpen
nee okay, maar doelde niet alleen op Kohl. Ze hebben natuurlijk al vaker renners teruggehaald die ze in eerste instantie niet goed genoeg vonden. En daarnaast zoals die post hiervoor ook al zegt halen ze vaak 'net-niet' renners. En als ze vervolgens bij een ander team rijden rijden ze vaak een stuk beter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Om nu meteen van mismanagement te spreken nu Kohl één keer goed heeft gereden in de Tour. Het is niet altijd volkomen voorspelbaar hoe de ontwikkeling van een renner gaat.
Rabo die de volgende "verloren zoon" terughaald. denk dat het van stammie geen goeie zet is. Wie van de verloren zonen die teruggehaald zijn heeft tot nu toe wel gerendeerd. De meeste waren na 1 jaar terug te zijn geweest alweer weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef The_Hives het volgende:
Rabo is trouwens volgens sportweek achter de volgende Nederlander aan. Stamsnijder van Gerolsteiner. In wat voor rol zal hij dan bij Rabo terecht komen?
Moet je ff bij recreatief wielrennen posten en een foto helpt ook enorm.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:28 schreef ChRoNiC het volgende:
Heren en dames met verstand van fietsen, ik vraag me af wat ongeveer de waarde is van de volgende racefiets:
- Batavus frame
- Shimano 14 versnellingen systeem met schakeling aan het frame in plaats van aan het stuur
Ik heb er echt geen verstand van maar als jullie verdere details hebben kan ik het meteen ff checken. Hij staat hier bij een huisgenoot.
Hoop dat Stamsnijder slim genoeg is om een andere ploeg te kiezen als hij kan. Ik snap Rabo niet echt zo. Alleen maar derderangs Nederlanders of tweederangs buitenlanders. Als ze al hun geld nou eens aan een topper spenderen ipv 4 redelijk 13 in een dozijn renners, misschien word het dan nog wat beter daar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:14 schreef The_Hives het volgende:
Rabo is trouwens volgens sportweek achter de volgende Nederlander aan. Stamsnijder van Gerolsteiner. In wat voor rol zal hij dan bij Rabo terecht komen?
Als het doel is om Gesink of Menchov bij te staan in het gebergte in de Tour vindt ik het geen slechte aankoop. Als het is om hem een goed klassement te laten rijden in de Giro of Vuelta dan wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:18 schreef TheArt het volgende:
Wat een rete slechte aankoop. Ze zochten een klimmer oke, maar dan ga je dus niet een over de top-Spanjaard kopen die net eruit geflikkerd is bij Quick Step.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |